Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jioksusukat? Tekeekö niillä mitään?

Vierailija
13.05.2021 |

En juokse mutta kävelen paljon. Hyvät lenkkikengät on mutta mietin juoksusukkia? Ovatko hifistelyä vai tuiki tarpeelliset ? Nyt käytän tavallisia matalia puuvillasukkia vain

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään. Mun jalat hikoaa tosi paljon ja puuvillasukat kastuu, menee joskus ruttuun ja alkaa pidemmillä kävelylenkeillä hangata ikävästi. Juoksusukkien materiaali on miellyttävämpi lenkkeillessä. Muuten en tykkää pitää niitä.

Vierailija
2/9 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään. Mun jalat hikoaa tosi paljon ja puuvillasukat kastuu, menee joskus ruttuun ja alkaa pidemmillä kävelylenkeillä hangata ikävästi. Juoksusukkien materiaali on miellyttävämpi lenkkeillessä. Muuten en tykkää pitää niitä.

Jatkan vielä, että seuraavaksi ajattelin kokeilla polveen asti ylettyviä kompressiosukkia. Ihan huvikseni vain, sillä ilmankin pärjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy paikoillaan, siirtää kosteutta eli hikeä pois. Juostessa kompressiosta hyötyä.

Vierailija
4/9 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuvillasukat ovat kävellessä kauheat.

Vierailija
5/9 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliisko että tukee nilkoista.

Vierailija
6/9 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukisukka.

Vierailija
7/9 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukisukka.

Juoksutekniikassahan on se että varpaankärkien pitäiiisi osoittaa menosuuntaaan.

Vierailija
8/9 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juoksen ja todellakin käytän juoksusukkia. Kenkien ja urheiluliivien jälkeen tärkein varuste juoksijalle.

Vierailija
9/9 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juoksen paljon mutta en tykkää juoksusukista, karheuttaa jalkapohjia ja ikävän tuntuiset. Juoksen tavis sukilla, sellaisilla missä on puuvilla-polyesteria.

Kompressiosukat ei ole hyvät, mutta kompressiosäärystimet on. En osaa selittää ero mutta se säärystin puristaa oikeasta paikasta ja sukka väärästä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan