Kuinka moni on nähnyt sukuelimesi?
Kommentit (21)
Jos on vähänkin enemmän ikää, kyllä jo vuosien terveydenhuollosta tulee useampia kymmeniä (gynet, hoitsut papakokeessa etc).
Vierailija kirjoitti:
Olin telkussa siinä alastomassa parinetsintäohjelmassa. Kai sillä muutama satatuhatta katsojaa oli?!
No ei ollu. Käänsivät Napakympille siks aikaa!
Ei nyt varmaan satoja mutta varmasti pitälle toistasataa.
Olen 38-vuotias 4 lapsen äiti. On sitä tullut useammalle lääkärille/gynelle tullut näyteltyä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on vähänkin enemmän ikää, kyllä jo vuosien terveydenhuollosta tulee useampia kymmeniä (gynet, hoitsut papakokeessa etc).
Tulee pienenäkin jos on ollut useampia vaipanvaihtajia ja vessattajia.
Kahdella kerralla synnärillä tuli suht iso kandi joukko katsomaan, kun oli niin erikoisesti revennyt. Kysyivät ja annoin luvan.
Sitten ne neuvolan lääkärireissut ja äitipolit. Muutama exäkin.
Äiti ja isä.
Monta kymmentä, en ole pysynyt laskuissa. Kaikki ovat myös tunkeneet vähintään sormet sisään, osa jopa ilman lupaa.
56 vuotiaana kolmen lapsen äitiä aika monelle on tullut näytettyä. lääkäreitä, hoitajia jne. uimahallissa käyn normiaikaan muutaman kerran viikossa. Mahdoton sanoa lukumäärää.
Papakokeessa ja gynellä on tullut käytyä, olen synnyttänytkin, joten silloin kätilö on nähnyt, samoin ultrassa ja terkkarilääkärillä käydessä jne. Nuorempana söin pillereitä, niin silloin piti käydä sisätutkimuksessa välillä. Yleensä nää kaikki on olleet eri ihmisiä, niin johan niitä on kertynyt jonkinmoinen joukko.
Seksikumppaneita mulla on ollut yhteensä viisi. Sekasaunassa olen joskus käynyt, mutta en tietenkään ole silloin pimppaani levitellyt.
Vastasin satoja mutta voi niitä olla tuhansiakin. Tietääkseni pippelin kuvia ei ole ktuienkaan netissä. Uimahallissa näkyy katkarapu enkä häpeä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Uimahallissa on tullut käytyä koko ikäni.
Lasketaanko uimahallit tähän? Jos, niin kukaan uimahallissa ikinä käynyt ei voi vastata alle kymmenen.
30-40. Nuoruuden tyttöystävät, ex-vaimo, eron jälkeiset hoidot ja FB:t + maksulliset siihen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimahallissa on tullut käytyä koko ikäni.
Lasketaanko uimahallit tähän? Jos, niin kukaan uimahallissa ikinä käynyt ei voi vastata alle kymmenen.
Voi vastata, jos teki niin kuin meikäläinen: uikkarit päälle jo pukuhuonepuolella (lukitun oven takana) ja siitä uikkarisillaan suihkuun (ja saunaan ja altaaseen). En tosin ole uimahalleissa käynyt sitten teinivuosien.
Eri
Satoja kai niitä on. Fuksivuonna parittelin yli sadan neidon kanssa. Sitten lopetin laskemisen Teekkarielämä jatkui kuitenkin yli 8 vuotta samalla intensiteetillä. Joskus pantiin myös pimeässä. Joitakin ei kiinnostanut katsoa. Sokeaa en pannut koskaan,,, kai?
Olin telkussa siinä alastomassa parinetsintäohjelmassa. Kai sillä muutama satatuhatta katsojaa oli?!