Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin Tinderin kautta miehen, joka paljastui persujen kannattajaksi

Vierailija
13.05.2021 |

Ja hän oli kyllä aika juntti. Piereskeli treffeillä, joi
myös itsensä humalaan, yritti kähmiä ja päästä humalassa luokseni.

En oikeastaan ollut yllättynyt, että hän kannatti persuja

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat saada komean fantastisen panomiehen niin 99% niistä kannattaa perussuomalaisia. Itsekin olen vassari, mutta en ikinä voisi ottaa mieheksi soijahomoa.

Vierailija
2/6 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kehtaa julkisesti kannattavani persuja. Osaksi myös koska naiset eivät persuista pidä. Äänestyskopissa persut kyllä saavat ääneni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä Tinderissä myös meitä akateemisia persuja. Menestys ihan hyvää pk-seudullakin, kunhan vain kärsii pois tietyn ajatussuunnan naiset.

Vierailija
4/6 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tapasin. Ihmettelin miten se oli niin eläimellinen ja osasi tyydyttää minut sängyssä. Paljastui perkele Persuksi! Treffi-ilmoituksessa väitti olevansa feministi ja suuri soijakahvin ystävä, mitä itsekin olen, ja minkä takia aloinkin juttelemaan hänelle. No en halua syrjiä ketään, joten kyllä mä nyt kerran ainakin tapaa vielä hänet tossa ylihuomenna.... Ainakin ☺️

Vierailija
5/6 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sedu?

Vierailija
6/6 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tapasin. Ihmettelin miten se oli niin eläimellinen ja osasi tyydyttää minut sängyssä. Paljastui perkele Persuksi! Treffi-ilmoituksessa väitti olevansa feministi ja suuri soijakahvin ystävä, mitä itsekin olen, ja minkä takia aloinkin juttelemaan hänelle. No en halua syrjiä ketään, joten kyllä mä nyt kerran ainakin tapaa vielä hänet tossa ylihuomenna.... Ainakin ☺️

Huutista terveisiä hommalta ja ylikseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän