Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi pettäminen olisi mielestäsi pahempi?

Vierailija
13.05.2021 |

A) Fyysinen pettäminen johon ei liittyisi muuta, eli esimerkiksi jonkun seksuaalisen fantasian toteuttaminen maksullisen kanssa josta puoliso tietäisi että et olisi kiinnostunut (kultaiset suihkut, kaviaarijutut... mitäs näitä nyt on jotka on aika marginaalisia ja joiden toivominen saattaisi saada elämänkumppanin tuntemaan olonsa hyvinkin epämukavaksi vaikka kuinka toisiaan rakastaisi)

B) Henkinen pettäminen johon ei liittyisi välttämättä edes mitään halausta kummempaa fyysistä kanssakäymistä, mutta jossa puoliso selkäsi takana kokisi syvää yhteyttä johonkuhun toiseen ja kykenisi puhumaan tämän kanssa asioita joita ei edes oman elämänkumppaninsa kanssa haluaisi jakaa.

Ja joo, kaikki me tiedämme että pahin pettäminen on se, missä kumppani selkäsi takana löytää uuden rakkauden jonka kanssa toteuttaa fyysisiä ja henkisiä asioita ja jonka kanssa järjestelee salaa yhteistä elämää. Mutta jos nyt kuvitellaan pettämistä joka olisi mustavalkoisesti joko-tai, pelkästään fyysinen tai pelkästään henkinen, kumpi loukkaisi enemmän?

Itse en osaa valita. Kumpikin on tavallaan paha, mutta toisaalta myös kummankin voisin ehkä antaa anteeksi. Todella kinkkistä, mikä pistää mielenkiintoisella tavalla miettimään eri näkökulmia siitä mitä itse miellän vain parisuhteeseen kuuluvaksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. Fyysinen on paljon pahempi. Vaikeaa olisi tuon jälkeen enää luottaa.

Se joka sanoo, että toisen kuin oman puolison ajattelu on pettämistä, on joko kiihkouskovainen, frigidi tai yksinkertaisesti kokematon.

Ihastumisille ei nimittäin voi mitään. Muistaa vaan vetää rajan.

Vierailija
2/11 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. mutta jos tätä ajateltaisi muulta kantilta niin satunnainen kännipano ei olisi välttämättä niin paha kuin ihastuminen ja pettäminen pidemmällä aikavälillä. Sitähän ei kysytty, mutta vähän hassut vaihtoehdot tässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on täyttä paskaa, joka ikinen huo*** minen on pettäjän lähtö saman tien ovesta ulos!

Pettäjät ovat tuhonneet monen parisuhteen, perheen, työn, repineet kaiken hajalleen!

Vierailija
4/11 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kaviaarijuttu?

Vierailija
5/11 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin. Ei kukaan ole sellaisen kanssa joka käy maksullisessa. Jos pettää henkisesti, ei ole ainakaan sinuun rakastunut. Tai suhde alkaa muuttua liian polyamoriseksi.

Vierailija
6/11 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

B

Vierailija
7/11 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä petän miestäni ajatuksissani joka päivä. Tekoihin en lähde, mutta ajatuksiani en edes yritä estää. Uskiksille tämäkin on tietty liikaa, mutta minkäs teet. Oman aikani yritin saada omalta mieheltäni vastakaikua, mutta jatkuva torjunta syö naista sen verran, että olen siirtynyt fanasoimaan seksistä ihan muiden kanssa. Juu ja en ole eroamassa, ei riitä enää näillä kymmenillä kiinnostusta ruveta rakentamaan elämää jonkun toisen kanssa, kuitenkin sitä kohta joku ehdottaa.

Vierailija
8/11 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa se kaviaari

Vierailija
9/11 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

A on selvä dealbreaker.

B on mielestäni enemmänkin ystävyyttä. Varmasti olisin mustasukkainen ja vihainen, jos kumppanillani olisi henkiystävä, jolle hän jakaisi enemmän asioita kuin minulle. Mutta ei minulla mielestäni olisi oikeutta sitä kieltää. Asiasta pitäisi kuitenkin keskustella ja toivoisin, että kumppanini ymmärtäisi myös minun tunteitani tilanteessa.

Seksuaalinen uskottomuus on uskottomuutta aina, kaikissa tilainteissa, kännissä tai prostituoidun tai samaa sukupuolta edustavan kanssa. Jos parisuhteessa oleva haluaa seksiä toisen kanssa, siitä pitää sopia ja sen täytyy olla molemmille ok.

Vierailija
10/11 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat. Kummassakaan tapauksessa ei pitäisi kanssani olla.

Vierailija
11/11 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että se kirpaisee vähän jos puoliso uittaa itseään toisen sisällä. Siihen vaaditaan aika syvää ja intiimiä luottamusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi