Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalla muita, jotka vietti teinivuodet 90-luvun lopusta 2000-luvun alkuun?

Vierailija
12.05.2021 |

Itselläni on pian 35 vuotta mittarissa ja jostain syystä olen alkanut nostalgisoida teinivuosiani. Nokian kännykät, Bomfunk Mc's, lantiofarkut, paksupohjaiset tennarit, glitter-meikit jne.. 🥲

Voi kunpa olisi ollut tämä nykyinen itsetunto ja viisaus noina aikoina! Suomi oli todella vahvoilla tuolloin. Miksi kaikki hyvä loppuu aina?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mäki oon kuunnellu nyt 2000-luvun alun bilemusaa. Scooter, Lasgo, Basic Element.. niitä tuli kuunneltua samal ku tilas lonkeron ja pienen vihreän L&M:n.

Vierailija
2/13 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mäki oon kuunnellu nyt 2000-luvun alun bilemusaa. Scooter, Lasgo, Basic Element.. niitä tuli kuunneltua samal ku tilas lonkeron ja pienen vihreän L&M:n.

Musiikki oli kyllä ihan parasta noihin aikoihin👌

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ikäluokat on varmaan palstan suurin käyttäjäryhmä. Perseen päällä roikkuva Eastpak, galtsu, matopeli... ah, nuoruus.

Vierailija
4/13 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän ikäluokat on varmaan palstan suurin käyttäjäryhmä. Perseen päällä roikkuva Eastpak, galtsu, matopeli... ah, nuoruus.

Tulee tippa linssiin näistä muistoista😞

AP

Vierailija
5/13 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne olikin hyviä aikoja. Musiikki oli loistavaa melkein lajissa kuin lajissa (kuuntelin itse metallia, ja noina vuosina tehtiin paljon bändien parhaita levyjä), oli teknologiaa mutta se ei vielä määrännyt jokapäiväistä elämää liikaa jne. 

Vierailija
6/13 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan syystäkin ihmiset nostalgisoi tuota ajanjaksoa. Suomen historian parasta aikaa.

Itse olen syntynyt 90-luvun puolivälissä. Synnyin kun 90-luvun lama oli vielä osittain päällä, kävin lukioni finanssi -ja EU-kriisin sekä pitkäkestoisen Suomen talouden taantuman aikoihin (eli mahdoton saada kesätöitä jne.) ja nyt valmistuin yliopistosta keskelle koronapandemiaa.

Vierailija
7/13 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan syystäkin ihmiset nostalgisoi tuota ajanjaksoa. Suomen historian parasta aikaa.

Itse olen syntynyt 90-luvun puolivälissä. Synnyin kun 90-luvun lama oli vielä osittain päällä, kävin lukioni finanssi -ja EU-kriisin sekä pitkäkestoisen Suomen talouden taantuman aikoihin (eli mahdoton saada kesätöitä jne.) ja nyt valmistuin yliopistosta keskelle koronapandemiaa.

Piti sanoa eurokriisi. No, kriisissähän koko EU:kin on ollut kohta vuosikymmenen

Vierailija
8/13 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa vielä, olitteko silloin j ännätyttöjä? 🥺

Vierailija
9/13 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oli hauska, kun tein yhden työprojektin missä mun työparit olivat lapseni ikäisiä 1999 syntyneitä ja itse heitä 20 vuotta vanhempi niin yhtä innolla aina laitettiin Retroperjantai soimaan perjantai-illan työkeikoilla .

Vierailija
10/13 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri pari päivää sitten muistelin omaa nuoruuttani. Tai lähinnä sitä ryyppäämistä ja röökin vetoa. Kuului jotenkin siihen aikaan, että aina viikonloppuna piti lähteä kylille hilluun. 

Elävästi muistan, kuinka kaverin kanssa ollaan istuttu umpijurrissa paikallisen marketin seinustalla ottamassa lukua ja kuunneltu mun Walmaneista HIMin Gone With the Siniä.

Vierailija
11/13 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee tippa linssiin näistä muistoista😞

AP

Onko vuoden takainen nostalgiapläjäys jo tuttu? Vaikka olisikin, nautit tästä varmasti uusintana https://www.vauva.fi/keskustelu/3749443/90-luvun-lopun-ja-2000-luvun-al…

Vierailija
12/13 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti tuo oli parasta aikaa maailmassa. Ei ollut huolta ilmaston muutoksesta, ei ollut sosiaalista mediaa ja parasta tanssi musiikkia tehtiin tuolloin.

Vierailija
13/13 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/4031010/ikagallup-2021#comment-47087148

aika paljon sun ikäluokkaa täällä eli 22.3%

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi