Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako palstan mukaan Tinderissä valehdella painon mutta ei ikää?

Vierailija
12.05.2021 |

Miksi palstalla on tämmöinen linja?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mitään ei kuulu eikä kannata valehdella.

Vierailija
2/24 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessa joku kertois painonsa Tinderissä?

Jos ei kuva riitä niin ei se numero sen parempaa mielikuvaa luo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta ei saa valehdella, se on vain ajan haaskaamista. Kyllä mä treffeillä näen onko mies 170cm vai 180cm.

Vierailija
4/24 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino ei ole aina sama vaan se voi seilata ees ja taas. Ikä taas menee joka vuosi vuodella eteenpäin. Pituuskaan ei ole pysyvää, sillä ihmiset tuppaavat lyhenemään iän myötä pari senttiä. Vain sokea ja tuntoaistin menettänyt tarvitsee kilomäärän tietämistä, muut kyllä näkevät, onko toinen hoikka vai paksu.

Vierailija
5/24 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tinderissä mahdollista saada livevideokuvayhteyttä? Kuvathan voi olla vaikka miten vanhoja.

Vierailija
6/24 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan siellä kuka vaan valehdella mitä vaan, ihan omatunnon mukaan. Pitää vaan muistaa että, valheella on lyhyet jäljet.

Vierailija
7/24 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ihmeessa joku kertois painonsa Tinderissä?

Jos ei kuva riitä niin ei se numero sen parempaa mielikuvaa luo.

Eli saa olla vanha kuva, ylöspäin otettu tai sitten vain ei kerro pituuttaan ja paikalle tulee hongankolistaja?

Vierailija
8/24 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen painon jostain syystä haluaa ilmoittaa, niin kokisin epäkohteliaaksi valehdella siitä. Toisaalta en kyllä ole koskaan ainakaan itse ilmoittanut painoa profiilissani. Mielestäni tuore kuva, jossa näkyy rehellinen tämän hetkinen tilanne riittää.

Vierailija
9/24 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan siellä kuka vaan valehdella mitä vaan, ihan omatunnon mukaan. Pitää vaan muistaa että, valheella on lyhyet jäljet.

Kyllä minusta olisi kohtuullista jo heti virtuaalivaiheessa olla selvät sävelet, millaisesta rungosta kauppaa ollaan käymässä. Aikaa menee tuhottomasti hukkaan, jos pitää jokainen rupsahtanut läski käydä paikan päällä toteamassa kelpaamattomaksi.

M30

Vierailija
10/24 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painohan ei sano juuri mitään, ulkonäkö riippuu ruumiinrakenteesta, lihaksista jne. Miksi kukaan ilmoittaisi painonsa treffipalstalla?

Ikä sentään kertoo ihmisestä aika paljon (ei tosin kaikkea, niin kuin jotkut tuntuvat kuvittelevan).

Olen 45-vuotias nainen vs. olen 65-kiloinen nainen, tai etsin 40-50 -vuotiasta miestä vs. etsin 70-90-kiloista miestä. No, kukin tyylillään.

Vierailija
11/24 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäni näkyi heti profiilissa, olen ymmärtänyt että näin se on nykyäänkin ja etenkin että se on yksi valinta kenelle näyt. Et näe niitä jotka eivät sovi sinun omaan ikähaarukkaa.

Näin ollen iän valehtelija on mahdollisesti pyrkinyt ohittamaan ensimmäiset kriteerit mitä tinderissä laittaa.

Painoa pitää erikseen kysyä. Jotta nämä olisi rinnastettavia pitäisi paino myös laittaa omiin tietoihin tinderiin kirjautuessa.

Mutta sitten pitäisi myös laittaa pituus koska paino yksin ei kerro mitään.

Joten johtopäätös. Jos painon ja iän valhetelu tinderissä haluaan samalle linjalle sinne pitää laittaa myös pituushaarukka jossa jokainen hakee mitkä profiilit edes itselle näkyy.

Vierailija
12/24 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suurin osa täällä on läskejä ämmia.

Vierailija
13/24 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painohan ei sano juuri mitään, ulkonäkö riippuu ruumiinrakenteesta, lihaksista jne. Miksi kukaan ilmoittaisi painonsa treffipalstalla?

Ikä sentään kertoo ihmisestä aika paljon (ei tosin kaikkea, niin kuin jotkut tuntuvat kuvittelevan).

Olen 45-vuotias nainen vs. olen 65-kiloinen nainen, tai etsin 40-50 -vuotiasta miestä vs. etsin 70-90-kiloista miestä. No, kukin tyylillään.

Moni 55+ saattaa mennä kolmevitosesta

Vierailija
14/24 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään kumpikaan ole ok, eikä valehtelu muutenkaan. Toisaalta en ymmärrä, miksi paino pitäisi ilmoittaa jossain deittiprofiilissa.

Vierailija
15/24 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain miehille suunnatussa Grindrissä (josta Tinder on kopioitu), on kyllä ihan normi että paino kerrotaan profiilissa. 

Vierailija
16/24 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta olisi kohtuullista jo heti virtuaalivaiheessa olla selvät sävelet, millaisesta rungosta kauppaa ollaan käymässä. Aikaa menee tuhottomasti hukkaan, jos pitää jokainen rupsahtanut läski käydä paikan päällä toteamassa kelpaamattomaksi.

M30

Eikö maksullisille ole ihan omat sovellukset?

Vierailija
17/24 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei saa valehdella enempää kuin enintään yksityisyyden suojaamiseksi on hyväksyttävää. Esim mielestäni +-1 vuotta iästä tai pikkukylän sijaan sijainnin sanominen viereiseen kaupunkiin on vielä ok, kunhan nämäkin kertoo heti viesteissä. Mutta ei treffipalstoilla kukaan painoaan mainitse - jos niin tekee, toki siinäkään ei pidä valehdella.

Ihan olkiukko että muka yleisesti painon valehtelu olisi ok, etenkin kun sitä ei tosiaan ikinä edes mainita missään.

Vierailija
18/24 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Minä käyn keskustelua siellä ihmisten kanssa etten turhaan mene paikan päälle toteamaan kelpaamattomaksi. Aika monimutkaiseksi menisi jos profiiliin pitäisi kirjoittaa kaikki mahdollinen.

Muistathan tästä eteen päin kysyä myös pituuden kun nyt alat keskustella niiden ihmisten kanssa ensin.

Vierailija
19/24 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No suurin osa täällä on läskejä ämmia.

Painan 49kg. Olenko minä niitä läskejä ämmiä täällä?

Vierailija
20/24 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on meinannut lipsahtaa tavatessa miehelle, että tässä taitaa olla nyt joku erehdys. Minun deittini on sellainen pitkä ja urheilullinen... Eikä sen hämmennyksen ja hihittelyn jälkeen parempaa seurannut. Eli en valehtelisi mistään.

Monilla miehillä on pituus ja paino Tinderissä.