Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ennustusta vastaan taistella?

enteitä
12.05.2021 |

Mun liitto on alkanut repeillä pahasti liitoksistaan. Vaikka koitan kaikin keinoin saada sitä pysymään kasassa nii sitten tapahtuu taas jotain mikä romahduttaa kaiken.
Kävin joku 5 vuotta sitten ennustajalla, Naomi M:n luona, silloi oli kaikki vielä hyvin vaikka nykysistä ongelmasta oli jo viitteitä. Naomi sanoi silloin mulle että meille tulee ero pian toisen lapsen jälkeen. Sillon ei ollut vielä lapsia ja nyt toinen lapsi vuoden vanha. Tää koronavuos on pahentanu tilannetta ja tuntuu että voimat on ihan loppu. Tuntuu kun taistelisin tuulimyllyjä vastaan. Olen miettiny että onko täysin turhaa että pystyykö tulleeseen ennustukseen edes vaikuttaa. Silloin en mihinkään eroon edes uskonut mutta nyt se näyttää ainoolta vaihtoehdolta.
Naomi sanoi silloi että mulle tulee eron jälkeen uusi rakkaus ja että saan hänen kanssa lapsen. Toisen jälkeen päätin etten hanki enempää lapsia mutta nyt olen alkanut miettiä asiaa niin että en hanki tämän nykyisen kanssa, silti alkanut tuntua että haluaisin vielä löytää jonkun.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei riipu siitä ennustuksesta, se on ihan huuhaata. Olet ite päättänyt, että haluat eroon nykyisestä ja ”löytää uuden kumppanin”. Onnea IHAN ITSE VALITSEMALLASI tiellä.

Vierailija
2/4 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jätät ne ennustajat! Ne palvelevat pahaa. Kuten huomaat, sinullekin aiheuttivat vain murhetta.

Ennustusta vastaan voi taistella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se silloin edes oikea ennustus, elikkäs oikean ennustajan tekemä jos ei toteutuisi :) .. Näkijäthän kykenee mennä sinun tulevaisuuteen katsomaan että mitä siellä tapahtuu.

Kyllähän ne asiat tapahtuu joka tapauksessa, ne vaan ei tiedä joptka ei ole käyny ennustajalla.

Minullekin näkijä, eri kuin tuossa mainittu, kertoi asian joka ei tosissaan sillä hetkellä tuntunut mahdolliselta mutta joka sitten tosissaan tapahtu. Se ei kuitenkaan ollu niin suuri järkytys mitä olisi voinut muutes olla, kun oli se ennustajan sanoma muistissa.

Eihäs ne näkijät sitä päätä mitä kullekin tapahtuu. He voi vaan kertoo sen miytä kullekin nousee.

Vierailija
4/4 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeommaa! Tottahan ne täytyy tapahtua mikä niille ennustajille nousee, mitä ennustuksia ne sellaisset mitkä ei toteutuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi