Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä humalaisista

Onko kokemusta?
11.05.2021 |

Olen itse vähentänyt alkoholin käytön minimiin, mutta nyt ongelmana on ns. humalaiset ystävät, jotka koputtelevat jatkuvasti oven takana tai yrittävät soitella. Miten päästä heistä eroon.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi usein vastaat ei tänään /tuossa kunnossa, niin alkavat ymmärtää.

Vierailija
2/8 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan viestiä että lopetit alkoholin ja aiot pysyä erossa enemmän juovien olevien seurasta, ettei se sekoita tavoitettasi – ettei ole mitään tuttua vastaan, mutta tilanne on tämä. Joskus voi joutua muuttamaan jopa ja osoitteen salaus, numeron esto, some-estot. Ovea ei tosiaan pidä avata. Uusi hyvä elämä kannattaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat paasaamaan AA:sta, jaat heille innokkaasti flyereita ja olet koko ajan menossa palaveriin. Puhut vaan raittius sitä ja toipuminen tätä. Vielä vähän AA-jargonia siitä miten Korkeampi Voima on puuttunut ja olet kiitollinen siitä, että saat juuri tänään olla juomatta. Aggressiivisesti alat käännyttämään ja raitistamaan heitä.

Elämä on ihanaa selvinpäin, pitäisikö sinunkin raitistua, olen huolissani sinun alkoholiongelmasta. Lähde kokoukseen?

Ei mun vanhat ryyppykaverit tuota kauaa jaksaneet, ei ole enää puhelin paljoa soinut.

Vierailija
4/8 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et anna heille yhtään tilaa! Vaihda puhelin numero tai estä heidän numero puhelimeesi.Jos tulevat ovelle.et avaa oveat!Ei tarvitse siis selitää heille yhtään mitään.Jos katu tulevat? Voit terveysasemat hakea moniste: Lopeta juominen ja antaa heille,jatkat tietysti matkaasi!

Vierailija
5/8 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat puhelimeen vain päiväsaikaan, sama politiikka oven avaamisen kanssa. 

Vierailija
6/8 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalaisia tulee ovista ja ikkunoista? :D

Vierailija
7/8 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alat paasaamaan AA:sta, jaat heille innokkaasti flyereita ja olet koko ajan menossa palaveriin. Puhut vaan raittius sitä ja toipuminen tätä. Vielä vähän AA-jargonia siitä miten Korkeampi Voima on puuttunut ja olet kiitollinen siitä, että saat juuri tänään olla juomatta. Aggressiivisesti alat käännyttämään ja raitistamaan heitä.

Elämä on ihanaa selvinpäin, pitäisikö sinunkin raitistua, olen huolissani sinun alkoholiongelmasta. Lähde kokoukseen?

Ei mun vanhat ryyppykaverit tuota kauaa jaksaneet, ei ole enää puhelin paljoa soinut.

Tämä. En ole itse alkoholisti, mutta tunnen yhden AA:han hurahtaneen ja nykyään raittiin sellaisen. Kunnon hihhuli.

Aivan helvetin ärsyttävä tyyppi, koko ajan "huolissaan" ja Facessakin jos oli kesäinen kuva terassilta tai skumppalasista niin hirveä huomauttelu että "jo toinen kerta tässä kuussa" ja "kello vasta 13 ja ollaan jo ottamassa", kunnes estin.

Muut kaverit kertoo samaa että ei jaksa kuunnella.

Ei siis tarvitse tietenkään edes mennä sinne AA:han, sanot vaan ja alat käännyttää.

Vierailija
8/8 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot niille vaan aina että "kyllä sinunkin olisi syytä ajatella herraamme Jeesusta ja taivasten valtakuntaa johon ei juopot pääse". Kyllä ne äkkiä lakkaavat koputtelemasta.