sinun ja miehesi silmien väri?lapsesi/lastesi silmien väri?
minä siniset
mies ruskeat
kaksi lasta: kummallakin ruskeat
Kommentit (16)
Tummimmat silmät on nuorimmalla lapsella, ihan ruskeat, miehelläni on vaaleammat, minulla vihertävät ja vanhemmalla lapsella on silmissä paljon myös siniharmaata.
Miehellä siniset, joissa ruskeaa mustuaisen reunoilla
Minulla ruskeat
Tyttärellä kirkkaansiniset
Pojalla hyvin tummat siniset, jotka näyttävät siltä, että saattaisivat kääntyä ruskeiksi (poika 3kk)
miehellä siniset ja molemmilla tyttärillä ainakin toistaiseksi siniset (nuorin tosin vasta 2kk vanha).
eksällä sellaset vihreän-keltaisen-kullan kirjavat, erikoiset. lapsella siniharmaat. nykyisen silmät siniharmaat myös, vauvasta ei vielä osaa sanoa..
Lapsella on sellaiset hassunväriset silmät. Riippuu esim. valosta ja vaatteiden sävystä, näyttävätkö silmät vihreiltä vai ruskeilta.
Lapsella aivan ihanan siniset, tosi kirkkaat ja muutenkin isot silmät.
Minulla tylsän harmaat, miehellä vihreänharmaat mitälie väriä olevat silmät. Kumallakin tytöllä siniset. Nuoremmalla sellaiset " siperianhuskysilmät" , oikein vaaleat= )
Ja molemmilla lapsilla siniharmaat.
Minulla siniset
Ex-mies ruskeat(lasten isä)
Tyttö tumman ruskeat
Pojalla siniharmaat-vihreä
Nykyinen mies vihreän-ruskea
minä: ruskeat
mies: sinivihreät
2 lasta: ei-ruskeat (sinertävät)
Olisin kyllä toivonut että edes toiselle olisi tullut ruskeat silmät :)...
Minulla siniset, miehellä ruskeat.
Tytöillä on siniset silmät, pojilla ruskeat.
Meillä mmolemmilla vihreät, mulla vaalean ja miehellä ruskehtavan. Pojalla täysin siniset silmät...
mies: siniset
minä: Vihreä
1. siniset
2. vihreät
3. siniset
esikoisella on sini-vihertävät joissa ruskeita pisteitä (tosi oudot)
toisella lapsella siniset
Nykysellä miehelläni on vihertävän ruskeet ja lapsellamme on siniset.
Mainittakoon, että äidilläni on ruskeet silmät, lienee tuo esikoisen erikoinen värisekotus tulla vähän sieltä..
Kovasti toivoin tälle kuopukselle ruskeita silmiä kun isälläänkin on siihen vivahtavat, mut eipä tullu.