Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako nainen olla herkkä, romanttinen ja runollinen?

Vierailija
10.05.2021 |

Kertokaa miehet asiallisia mielipiteitä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa olla.

Täällä on paikka vapaana!

Unohdin kysyä, että mistäs teidänlaisia oikein löytää?

Vierailija
22/37 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Pidän räväköistä, kouvolatukkaisista tunikatoukista, joilla on mielipide joka asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa. Pidän räväköistä, kouvolatukkaisista tunikatoukista, joilla on mielipide joka asiaan.

Jee, ääripäästä toiseen.

Moni mies ottaa mieluummin käytännöllisen, vähemmän herkän ja materialistisiin arvoihin mieltyneen tavallisen naisen, kuin mitään herkkistä runotyttöä.

Nuita mainitsemiani käytännöllisiä ja ei-herkkiä naisia on esim. kauppakorkea täynnä.

Myös ihan sairaanhoitajat ym. on yleensä sitä käytännöllistä, ei herkkää porukkaa.

Vierailija
24/37 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa olla ominaisuuksia, joita pidetään yleisesti hyvinä. Monella vain nuo ominaisuudet toisten silmissä ovatkin jotain muuta: epävakaa, itsetuhoinen ja työtävieroksuva.

Vierailija
25/37 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja ihmettelen, miksi sinun pitäisi kysyä miehiltä lupaa olla?

Jos olet tuollainen, niin sitten olen.

Minäkin olen herkkä ja runollinen romantikko, ja siihen ei tarvitse kysyä keneltäkään lupaa koska se on mitä minä olen - minullakin on vapaus olla, kuten jokaisella ihmisellä sellainen kuin on.

Parisuhteessa en ole koskaan ollut enkä välttämättä tule olemaankaan, treffailu ja miehiin tutustuminen ei oikein sovi kovin herkälle romantikolle ja muutenkin tuntuu siltä, että parisuhde sopii parhaiten sellaisille aika käytännöllisille, ei-haihatteleville vähemmän romanttisille naisille.

Romantikkonaisena on hyvä elää yksin.

Juurikin runot, estetiikka, kirjallisuus ja oma mielikuvitus tuo sisällön elämään.

Ah, kuulostat ihan unelmalta. Naisia kiinnostaa yleensä tutkia fyysistä maailmaa, kun minustakin ihmisen sisäinen maailma on paljon suurempi ja mielenkiintoisempi.

Vierailija
26/37 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa olla. Miehet ei tykkää. Pitää olla tunteeton.

Vierailija
27/37 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellainen nainen on kaunis ja suloinen.

Vierailija
28/37 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa olla, siinä ei ole mitään pahaa.

Vierailija
29/37 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa silti olla hyvä yleistieto ja järkeä päässä. Sellaiset runolliset höpötädit on raskasta seuraa, ei niitä kukaan kestä selvin päin.

Vierailija
30/37 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin kirjoittavat esimerkiksi rab musiikkia ja eroottisia runoja. Samalla tavalla herkkänahkaisia löytyy myös. 

Vierailija
31/37 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja ihmettelen, miksi sinun pitäisi kysyä miehiltä lupaa olla?

Jos olet tuollainen, niin sitten olen.

Minäkin olen herkkä ja runollinen romantikko, ja siihen ei tarvitse kysyä keneltäkään lupaa koska se on mitä minä olen - minullakin on vapaus olla, kuten jokaisella ihmisellä sellainen kuin on.

Parisuhteessa en ole koskaan ollut enkä välttämättä tule olemaankaan, treffailu ja miehiin tutustuminen ei oikein sovi kovin herkälle romantikolle ja muutenkin tuntuu siltä, että parisuhde sopii parhaiten sellaisille aika käytännöllisille, ei-haihatteleville vähemmän romanttisille naisille.

Romantikkonaisena on hyvä elää yksin.

Juurikin runot, estetiikka, kirjallisuus ja oma mielikuvitus tuo sisällön elämään.

Koska se on paskatrolli, tylsä kun saapas.

Vierailija
32/37 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisella oltava isot tissit ja hyvät työhalut että tuo leivän pöytään."

Näin maailla

Vierailija
33/37 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika monet tuntuu tuskastuvan herkkään ihmiseen. Minä en ainakaan saanut osoittaa herkkyyttä eksäni kanssa, hän kyllä sai dumpata tunnekuormaansa minun niskaan. Ei enää parisuhteeseen, ellen saa olla just sellainen kun olen. Herkkä, kirjojen parissa viihtyvä kotihiiri.

Vierailija
34/37 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa silti olla hyvä yleistieto ja järkeä päässä. Sellaiset runolliset höpötädit on raskasta seuraa, ei niitä kukaan kestä selvin päin.

Kimmoke :D sitähän se kysy. Runolliset höpötädit ei välttämättä välitä siitä, jos juot samalla kun kuuntelet.

Runotytöt on vähän alttiita. Ei runoudessa muuta vikaa.

Vierailija
35/37 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei osaa olla herkän ja haaveellisen (ehkä epäkäytännöllisen) naisen kanssa. Vain sellainen ronskin jyräävä  äitimäinen ote saa miehen turvallisuuden tunteen heräämään. Mies haluaa äitityypin kumppaniksi.

Vierailija
36/37 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naisella oltava isot tissit ja hyvät työhalut että tuo leivän pöytään."

Näin maailla

Kannuilla maitoo ja perseellä leipee, ehhehe.

Vierailija
37/37 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä. Pitää olla karkea ja raaka kuin Jenni Haukio

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi