Voiko kauramaitoa lämmittää mikrossa?
Tarkemmin sanottuna Lidlin markkinoimaa Pohjolan meijerin Oattis-kaurajuomaa.
Alkoi tehdä vietävästi mieli lämmintä kaakaota, mutta maitoa ei nyt jääkaapissa ole.
Muutenkin pitäisi keksiä tuolle järkevää käyttöä. Mies osti vahingossa väärää ja kahvin seassa tuo on kyllä... No, tiedän parempiakin.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Voi.
Kiitos! Googlailin ja kovasti mainostetaan että voi käyttää kaikessa missä maitoakin, mutta mikrosta ei puhuttu mitään.
Ei voi olla todellista. Mikä ihmisiä vaivaa? Miten te pysytte elossa?
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ymmärtänyt. Mua ei tällä hetkellä vaivaa muu kuin kaakaonhimo ja maidonpuute.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ymmärtänyt. Mua ei tällä hetkellä vaivaa muu kuin kaakaonhimo ja maidonpuute.
Niin että mikäköhän se ajatus, siellä pienessä päässä oli, että miksi sitä ei voisi lämmittää mikrossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että mikäköhän se ajatus, siellä pienessä päässä oli, että miksi sitä ei voisi lämmittää mikrossa?
Jos se menee vaikka tiukkaan paakkuun. Tai pienempiin paakkuihin kuten osa kauramaidoista tekee jos kaataa kuuman kahvin sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tyhmyys sekä uusavuttomuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tyhmyys sekä uusavuttomuus.
Pahoittelen syvästi. En tiennyt että kauramaidon mikronkestävyys kuuluu yleistietoon.
Lidlistä ei voi ostaa kun kissan ruokaa. Kaada kompostiin, (viemäri voi vioittua)
Vierailija kirjoitti:
Lidlistä ei voi ostaa kun kissan ruokaa. Kaada kompostiin, (viemäri voi vioittua)
Meidän kissa syö raakaruokaa, joten Lidlistä ostetaan kaikkea muuta silloin kun sinne eksytään.
Tästähän tuli yllättävän hyvää! Kiitokset ekalle kommentoijalle. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se menee vaikka tiukkaan paakkuun. Tai pienempiin paakkuihin kuten osa kauramaidoista tekee jos kaataa kuuman kahvin sekaan.
Ei sitten tullut mieleesi kokeilla ensin mikrossa lämmitystä ennen kuin täältä kysyt, kun kerta se tuote on ylimääräistä kahviinkelpaamatonta tavaraa??? Voi laupias taivas tuota aivojen käyttöä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten tullut mieleesi kokeilla ensin mikrossa lämmitystä ennen kuin täältä kysyt, kun kerta se tuote on ylimääräistä kahviinkelpaamatonta tavaraa??? Voi laupias taivas tuota aivojen käyttöä!
Vältän ruokahävikkiä viimeiseen asti ja olen siinä todella hyvin onnistunutkin, itseasiassa aika tasan 100% monen vuoden ajan.
Siksi en kokeile jos arvelen että menee pieleen ja roskiin.
Mutta kiitos asiallisesta kommentistasi.
Kysyn voiko kauramaitoa lämmittää mikrossa
KauraJUOMAA voi lämmittää mikrossa.
ÄLÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA!!! Kauramaito muodostaa mikroaaltojen vaikutuksesta erittäin atavistisen kolloidin, joka jäähdyttyään kehittyy xenomorfiksi. Kauramaidon DNA hajoaa mikrossa ja uudelleen organisoituu jäähtyessään. Syntyvä organismi on paitsi erittäin vaarallinen myös laiton.
Omaan suuhun maistuu joltain pullataikinalta.
Vierailija kirjoitti:
ÄLÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA!!! Kauramaito muodostaa mikroaaltojen vaikutuksesta erittäin atavistisen kolloidin, joka jäähdyttyään kehittyy xenomorfiksi. Kauramaidon DNA hajoaa mikrossa ja uudelleen organisoituu jäähtyessään. Syntyvä organismi on paitsi erittäin vaarallinen myös laiton.
Annoin yläpeukun, kun näköjään kukaan muu ei arvosta loistavaa sarkasmiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoin yläpeukun, kun näköjään kukaan muu ei arvosta loistavaa sarkasmiasi.
Säälittävää kun pitää omaa kirjoitusta kehua. Jaxuhalit hei
Voi.