Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja että en jaksa ihmisiä

Vierailija
10.05.2021 |

Omille jutuille nauretaan kuin viimeistä päivää ja itse sitten kohteliaana naureskelen mukana. Sitten kun itse linkkaan jonkun videon, niin ei mitään reaktiota 😑 ja toisen videossa on henkilö itse ja hän sitten nauraa sille, kun on niin hulvattoman hauska. Minä näytän videon, jossa on joku random jostain päin maailmaa niin eihän se olekaan hauska, kun se on joku muu enkä MINÄMINÄMINÄ.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miten ihmiset jaksavat kaveruuksia. Kamalan raskasta olla tiiviisti tekemisissä muiden kanssa. Jatkuu

Vierailija
2/9 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt heti alusta alkaen selväksi, että EN JAKSA OLLA ÄLYTTÖMÄN TIIVIISTI TEKEMISISSÄ, koska on kaikkea muutakin elämässä. Silti jotkut ovat ihan paniikissa, jos en vastaile jatkuvasti ja laittelevat viestiä, että onko kaikki ok😑

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten? Kai tiedät, että elämä on todellakin muuta kuin tykkäyksiä, hymiöitä ja somekavereita. Lähde katselemaan västäräkkejä pelloilla.

Vierailija
4/9 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut lapsesta asti sama ongelma. Pitäisi revetä joka paikkaan ja joka seuraan ja koko ajan joku vaatii jotain, tai ainakin tuntuu vaativan. Pitäisi vastailla kymmenessä eri paikassa ihmisille ja jaksaa hoitaa muut asiat siinä sivussa.

Vierailija
5/9 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän puhelimen kotiin/autoon/töihin, miten vain. Ei tarvitse päivitellä jos ei huvita.

Vierailija
6/9 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ihan puskista tulee jotain että "ai, minä luulin että..."

Ja sitten tulee fiilis, että okei, kiva. Olen siis käyttänyt aikaani turhaan Sinulle vastaamiseen, ja yhtäkkiä jokin jo tiedossa ollut asia on ongelma. Että kiitos aikani tuhlaamisesta 😑😑

Vierailija
7/9 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kavereita niin ihmiset pitävät säälittävänä ja luuserina. Mutta minusta tuntuu aina vain enemmän ja enemmän, etten JAKSA kaveruussuhteita. Huoh.

Vierailija
8/9 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tehnyt heti alusta alkaen selväksi, että EN JAKSA OLLA ÄLYTTÖMÄN TIIVIISTI TEKEMISISSÄ, koska on kaikkea muutakin elämässä. Silti jotkut ovat ihan paniikissa, jos en vastaile jatkuvasti ja laittelevat viestiä, että onko kaikki ok😑

Ei kestä kuin muutama vuosi ja sinut jätetään rauhaan. Sitten ei tarvitse olla missään tekemisissä. Kolmekymppisenä vähenee ja nelikymppisenä sinua ei muisteta edes joulutervehdyksellä.

Vierailija
9/9 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kestä kuin muutama vuosi ja sinut jätetään rauhaan. Sitten ei tarvitse olla missään tekemisissä. Kolmekymppisenä vähenee ja nelikymppisenä sinua ei muisteta edes joulutervehdyksellä.

Hyvä niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän