Oletteko ajaneet koskaan autolla kännissä?
Minä olen useamman kerran ja ne eivät ole mitään muutaman annoksen humalatiloja sellaisia nännejä etten meinaa pysyä pystyssä.
Kommentit (8)
Kerran, hyvin humalassa. Ajoin kolarin, onneksi ainoa loukkaantunut olin itse. Kadun, mutten tekemättömäksi saa. Ja tuomio tuli toki.
Olen. Ratkaisuni on nyt 2,5v täysraittius.
En ikinä. Joskus nuorempana olin aina se, joka oli selvin päin ja kuskina. Lasken aina tarkasti annokset ja alkoholin palamisajan, jos esim. aamulla on lähtöä autolla jonnekin. Oikeasti viikonloppujuomisen vois lopettaakin. Säästyis rahaa, elimistölle olisi parempi ja voisi aloittaa vapaapäivät aina kukonlaulun aikaan niin ei menis viikonlopun tunteja hukkaan
6-päckin keskikaljaa tuli muutaman kerran juotua lämpininä kesäiltoina kun olin nuorena kesätöissä ja lähti yövuoroon, 20km ajomatka. Toisaalta olen aika iso mies joten ei tuo juuri tunnu missään. En tiedä olisko joskus lähikaupassa 1km päässä käynyt suuremman määrän jälkeen mutta se on lähinnä pihakatua koko matka.
En kannata kännissä ajoa mutta mielestäni sitä ylidramatisoidaan paljon. Eikö se mythbusterskin joskus testannut että valvottu yö on selvästi pahempi kuin promillen humala. Jos otetaan taas tuo kesätyöesimerkki, 6-päcki ei haitannut ajoa mutta ihan selvinpäin olen joskus herähtänyt vastaantulevien kaistalla kun ajanut yövuorosta ktiin.
Ei meillä maalla muuten pääse baarista kotiin kuin ajamalla itse.
Joskus olen tainnut autoa siirtää muutaman metrin niin, että olisi mennyt yli rajan, mutta vain omassa pihassa pakon edessä.
En todellakaan hyväksy kännissä ajamista.
En ikinä. En ole täysin aivokuollut idiootti.