Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä 16 080 elinpäiviä edessä, pahimmassa tapauksessa. Tylsää. Olen 36v pitkäaikaistyötön ja äiti.

Vierailija
10.05.2021 |

Lapset sentään antaa syyn nousta aamulla.
Mutta kamalaa tulee olemaan, kun lapset muuttaa pois. Mitä sitten? Valvon yöt, nukun päivät, niin kuin joku teini?

Nyt päiviin kuuluu pyykit, ruuanlaitto ja pyöräily, jatkuva syöminen (olen BMI 38) ja Netflix.

Tässäkö tämä elämä oli? Kukaan ei palkkaa, olen ollut työssä viimeksi 2009 maaliskuussa.

Hirveää, että elämää on enemmän edessä kuin takana. Tämä on ollut pelkkää tuskaa tähänkin saakka.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae jonkun vartiointifirman asiakaspalveluun. Ei tarvitse koulutusta ja on virastotyöaika. Palkka ei päätä huimaa mutta tuurilla saat hyvää kokemusta päästä jonnekin muualle töihin.

Vierailija
22/41 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae jonkun vartiointifirman asiakaspalveluun. Ei tarvitse koulutusta ja on virastotyöaika. Palkka ei päätä huimaa mutta tuurilla saat hyvää kokemusta päästä jonnekin muualle töihin.

Aulapalveluun siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sukua äitihullulle? Sun jutut alkaa liikkua samalla tasolla. Oot yhtä sinnikäs jankkaajakin.

Vierailija
24/41 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisen mallin annat lapsillesi olemalla pitkäaikaistyötön 36-vuotiaana? Toivottavasti vastaus herättää sinut tuosta koomasta missä olet. Opiskelemaan mars.

Mitä? Mitä opiskella, että pääsen arkipäivä työhön, siistiin sisähommaan? Ja palkka pitää olla kohdallaan,opintotuella en ala opiskella.

Olen nytkin kannustin loukussa. Ap

Jos koet noin niin sitten kuole pois kun lapset lähteneet.

Vierailija
25/41 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mitä, ainahan sä kailotat, että elät mieluummin lyhyen elämän nautiskellen kuin pitkän terveellisen ruokavalion kera. Eikö se elämä siis olekaan ihanaa herkkuja vetäen...?

Vierailija
26/41 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisen mallin annat lapsillesi olemalla pitkäaikaistyötön 36-vuotiaana? Toivottavasti vastaus herättää sinut tuosta koomasta missä olet. Opiskelemaan mars.

Mitä? Mitä opiskella, että pääsen arkipäivä työhön, siistiin sisähommaan? Ja palkka pitää olla kohdallaan,opintotuella en ala opiskella.

Mielikuvituskannustinloukossa se trolli on. Ja seuraavassa aloituksessaan taas jotain muuta.

Olisikin provo, mutta tämä on MUN ELÄMÄÄ. Täyttä p askaa. Teininä vielä luulin että elämä voittaa. Joo, o, melkein 40v ja koko elämä köyhänä

Ap

Seuraus siitä ettet yritä vaan odotat heti jotain superpalkkaa. Oma vikasi.

Suomessa ei ole kannustinloukkua vaan matalat palkat ja sinä käytät sitä tekosyynä olla tekemättä mitään.

Todennäköisesti olen saanut kokopäivätyöstä vähemmän kuin sinä mutta en saa enää koska sen paskaduunin avulla etenin.

Vierailija
27/41 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mitä, ainahan sä kailotat, että elät mieluummin lyhyen elämän nautiskellen kuin pitkän terveellisen ruokavalion kera. Eikö se elämä siis olekaan ihanaa herkkuja vetäen...?

Nautin syömisestä. Nytkin voisi ahmia pitsan ja suklaata ja sitten kuolla pois. Mutta ei, vielä pitää kärsiä.. Vuosia.. En jaksa...

Vierailija
28/41 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielikuvituskannustinloukossa se trolli on. Ja seuraavassa aloituksessaan taas jotain muuta.

Olisikin provo, mutta tämä on MUN ELÄMÄÄ. Täyttä p askaa. Teininä vielä luulin että elämä voittaa. Joo, o, melkein 40v ja koko elämä köyhänä

Ap

Suomessa ei ole kannustinloukkua vaan matalat palkat ja sinä käytät sitä tekosyynä olla tekemättä mitään.

Todennäköisesti olen saanut kokopäivätyöstä vähemmän kuin sinä mutta en saa enää koska sen paskaduunin avulla etenin.

Super palkkaa?! 1800 e nettona riittää.

Ap

Vierailija
29/41 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos koet noin niin sitten kuole pois kun lapset lähteneet.

Turha antaa alanuolta. Ap ei halua tehdä työtä kuin rahan takia mihin ei riitä rahkeet. Eikä hän halua elää jos ei ole mitään sisältö eikä hän tähän mennessä ole itse keksinyt muuta kuin lapset.

Kuolkoon sitten kun ei työ kiinnista ja lapset menneet omaan elämäänsä. Hänen valinta mutta turha itkeä muille.

Jos siellä olisi joku joka haluaa yrittää niin olisin eri mieltä.

Vierailija
30/41 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yli 10 000 päivää ja elämä kurjaa, henkisesti lähinnä.

Odotan kuolemaa.

Vierailija
31/41 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Super palkkaa?! 1800 e nettona riittää.

Ap

😂😂😂

Minä saan tuota enemmän palkkaa ilman koulutusta ja enemmän saisin tukia yh:na.

Työnnä se kannustinloukku perseeseesi. Laiska olet vain ja haluat siksi kitistä. Työ ei sinua kiinnosta.

Vierailija
32/41 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se hoitamaton diabetes vie sut hautaan lähivuosina.

Vierailija
33/41 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää lynkkausta!

Haluan vertaistukea, että miten te jaksatte? Ap

Vierailija
34/41 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä lapsella elämä myöskin 🙁

Lapsi ei voi vanhempiaan valita

Vierailija
35/41 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Vielä 16 080 elinpäiviä edessä, pahimmassa tapauksessa. Tylsää. Olen 36v pitkäaikaistyötön ja äiti. "

Siis aiot elää vielä 44 vuotta saavuttaen 80 vuoden iän. Tuossahan on hyvin aikaa opiksella kieliä. Lataa puhelimeesi jokin kielten opiskeluun sopiva ilmainen appi, esimerkiksi "Duolingo ".  Joka päivä kun käyttää appia, niin oppii vähitellen kieltä. Itse olen opiskellut näin jo vuodesta 2017.

Vierailija
36/41 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Vielä 16 080 elinpäiviä edessä, pahimmassa tapauksessa. Tylsää. Olen 36v pitkäaikaistyötön ja äiti. "

Siis aiot elää vielä 44 vuotta saavuttaen 80 vuoden iän. Tuossahan on hyvin aikaa opiksella kieliä. Lataa puhelimeesi jokin kielten opiskeluun sopiva ilmainen appi, esimerkiksi "Duolingo ".  Joka päivä kun käyttää appia, niin oppii vähitellen kieltä. Itse olen opiskellut näin jo vuodesta 2017.

Kiva vinkki. Mutta mitäpä sillä kielellä, kun ei ikinä varaa matkustaa minnekään

Vierailija
37/41 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oikein mietin, niin haluaisin uuden miehen. Tai sen alkuhuuman!!

Mutta pakko tyytyä tähän nykyiseen, koska olen itse vanha, lihava ja työtön, oikea saalis hyville miehille

Ap

Vierailija
38/41 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin laskisin päiviä kuolemaani, jos identiteettini olisi ”äiti”.

Sama täällä! paras Tv-mainos aikoinaan.Äiti luki lehteä,vai katsoi TV-Kun aikuinen tytär huutaa ikkunan alla: ÄITIII. äiti nousee ikunalle ja huutaa tytärelle takaisin: Olen jo hommani tehnyt!Paikase samalla ikunan kiinni.Niin se vaan on .Ottakoon aikuiset lapset itse vastuu elämästä,kun kotoa muuttavat pois ja siloin kun nimenomaan avioituvat!

Pitääpä soittaa äitille, ja valittaa, miksi mun piti syntyä.

Ap

Tätäkin pitänyt alapeukuttaa. En saanu itse valita, synnynkö vai en.

Murhetta on täynnä elämäsi. Itse syntyminenkin synkkää, toive syntymätön on sinun olla, sama kuin Jobilla.

Vierailija
39/41 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tämä on paska provo tai sitten tämä on kyllä valittajien kuningatar.. valivalivali

lapsi katsella itselleen kunnon mallia elämiseen 😞

Vierailija
40/41 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko tämä on paska provo tai sitten tämä on kyllä valittajien kuningatar.. valivalivali

lapsi katsella itselleen kunnon mallia elämiseen 😞

Esitän lapsille onnellista ja super reipasta. Illalla kun menen nukkumaan, niin toivon etten aamulla herää

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme