Söin just kolme grillimakkaraa. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (80)
minä vaan kysyn kirjoitti:
Mitä sinappia?
Felix mieto sinappi. Yleensä syön jotain vahvempia, mutta ostin kun sai halvalla. Turun sinapin olutsinappi on parasta!
Millon se Pähkinäsaaren rauha solmittiin?
Vierailija kirjoitti:
Oliko tavallisia vai maustettuja?
Kaksi "tavallista" ja yksi chipotle-makkara.
Vierailija kirjoitti:
1323. Harvoja vuosilukuja, jotka muistan. En tosin ole tehnyt tolla tiedolla koskaan mitään.
Miten voit syödä ruokaa joka ei ole vegaanista?
Oliko se Martti joka eilenehtoona porstuassa koputteli?
Vierailija kirjoitti:
Miten voit syödä ruokaa joka ei ole vegaanista?
Olen laiska ja itsekäs.
Ai ai, kesän merkki tämä aihe :D Oletko se sama kolmen grillimakkaran syöjä kuin viime kesänä? Niin ja kysymys: oliko Hiillosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1323. Harvoja vuosilukuja, jotka muistan. En tosin ole tehnyt tolla tiedolla koskaan mitään.
Nytkin teit
Vierailija kirjoitti:
Oliko se Martti joka eilenehtoona porstuassa koputteli?
Onko Martti vainaa?
Vierailija kirjoitti:
Ai ai, kesän merkki tämä aihe :D Oletko se sama kolmen grillimakkaran syöjä kuin viime kesänä? Niin ja kysymys: oliko Hiillosta?
En muista olinko minä, kun teen niin paljon aloituksia tänne. Hiillos on ihan karmeaa makkaraa, en osta sitä koskaan.
Minua itseäni hieman ahdistaa kun kolme makkaraa on liikaa ja kaksi liian vähän. Onko sinulla tähän ratkaisua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkin teit
*hyödyllistä
Vierailija kirjoitti:
Minua itseäni hieman ahdistaa kun kolme makkaraa on liikaa ja kaksi liian vähän. Onko sinulla tähän ratkaisua?
Kuorettomat grillimakkarat on vähän pienempiä eikä niin täyttäviä kuin kuorelliset. Niitä jaksaisit varmaan kolme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista olinko minä, kun teen niin paljon aloituksia tänne. Hiillos on ihan karmeaa makkaraa, en osta sitä koskaan.
Mitä makkaraa sitten suosittelet? Hiili- vai kaasugrilli?
Vierailija kirjoitti:
Ota kaksi ja puoli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä makkaraa sitten suosittelet? Hiili- vai kaasugrilli?
Ostan melkein aina Snellmannin makkaroita sileällä koostumuksella, en pidä kovin lihaisasta suutuntumasta. Hiiligrilli on ykkönen!
Mitä sinappia?