Narsistiäitini soitti ja ilmoitti, että jään ilman perintöä
Kommentit (13)
Mitä merkitystä. Et sinä niitä raha ja ole ansainnut. Ellet sitten ole tehnyt töitä vanhemmillesi jotka luvanneet perintönä sitten hyvittää työtunnit.
Soitti sentään. Isäni ei edes soittanut. Yhtenä päivänä vain oli isän talon pihassa vieras auto.
Toki muutama tonni jäi tilille kuollessa ja sitä kautta minulle, vaikka todennäköisesti ei olisi halunnut minun saavan sitäkään.
No lakiosuuden saat silti, ellet ole täysin kelvoton hulttio. Oletko?
Itse olen kehoittanut käyttämään rahat elinaikanaan. Mummille tein samoin, mutta silti jätti useamman kymmenen tuhatta minulle. Mieluummin olisin pitänyt hänet täällä.
Olisit sanonut äidillesi, ettei rintaperillistä voi edes tehdä perinnöttömäksi. Aina tulee lakiosa jos nyt et sitten ole tehnyt jotakin todistettavasti rikollista jolloin lakiosankin voi kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa lakiosuuttakaan, jos vainaja on myynyt kaiken ja siirtänyt omaisuuden juuri ennen kuolemaansa.
Vaikka isälläsi olisi ollut vuosi sitten miljoona tilillä ja kivitalo, niin et välttämättä saa juuri mitään.
Älä kysy mistä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Jollei mutsi ennen kuolemaansa lahjoita omaisuuttaan kodittomille kissoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvä tapa hävittää omaisuutta on asua loppuvuotensa yksityisessä all inclusive-hoitokodissa.
5600e/kk+muita kuluja. Näen tiliotteista, tein perunkirjoituksen.
Saa menemään vajaa sata tonttua vuodessa vanhus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvä tapa hävittää omaisuutta on asua loppuvuotensa yksityisessä all inclusive-hoitokodissa.
Thaimaan auringon alla on aika ihania täyshoitoloita vanhuksille. Ulkomaisia asiakkaita on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaan auringon alla on aika ihania täyshoitoloita vanhuksille. Ulkomaisia asiakkaita on.
Tämä !!!
Mene Thaimaaseen täyshoitolaan. Jos et puhu englantia , palkkaa lähäri Suomesta mukaan, maksa käteen 1500 euroa.
Pelottavaa, miten vähän suomalaiset tietää omasta laistaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisit sanonut äidillesi, ettei rintaperillistä voi edes tehdä perinnöttömäksi. Aina tulee lakiosa jos nyt et sitten ole tehnyt jotakin todistettavasti rikollista jolloin lakiosankin voi kieltää.
Huom! Lakiosaa on vaadittava kuuden kuukauden kuluessa siitä, kun rintaperillinen sai tiedon hänen lakiosaansa loukkaavasta testamentista.
Tämä määräaika on ehdoton eikä lakiosaa voida pätevästi vaatia myöhemmin.
Muista tämä!
Mitä narsismia siihen tarvitaan? Ehkä äitiäsi on alkanut ärsyttää julkea ahneutesi ja perinnön kyttääminen.