Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ei koskaan kehuta

Vierailija
10.05.2021 |

Minua ei koskaan kehuta tai kannusteta. Ei sillain, että minua häiritsisi tai että vaatisin pelkkiä kehuja koko ajan, mutta kukaan ei koskaan kehu minua. Olen todella taiteellinen ja hyvä monessa asiassa, jo valmiiksi. En halua olla ylimielinen, mutta näin se vain on. Omasta mielestäni ihan nätti, mutta sehän on vain mun mielipiteeni. Kukaan ei ole koskaan kehunut minua kauniiksi, joten olen tullut siihen päätökseen, etten ole muiden mielestä kaunis. Kehun ja kannustan aina muita, ja olen heidän tukenaan, kun he tuntevat olonsa huonoksi. Olen yleensä iloinen ja kiltti kaikille, vaikka tunnenkin oloni paskaksi, kun ei ole ketään, jolle voisin puhua tai ketään joka kehuisi ja tsemppaisi. Ihmetyttää vain nämä, kun kaikkia muita kehutaan, ja minä olen yksin.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsii valittaa noin turhasta asiasta.

Vierailija
2/24 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin itse olisin kirjoittanut. Olenkin alkanut kehumaan itseäni "tulipa hyvää ruokaa", "valitsinpa hyvät tapetit" ja mieheni nyökkää vieressä että näin on. Kehu sekin on vaikka sanat asettaisi toisen suuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti muut ajattelevat, että sinulla menee niin hyvin, ettet tarvitse kehuja.

Sitä paitsi Suomessa ei perinteisesti ole ollut tapana kehua ketään. Ei ketään.

Tietysti se on hankalaa, jos ajatellaan, että toiset ihmiset ovat kuin peili, johon perustamme käsityksen itsestämme eikä se peili näytä mitään hyvää.

Vierailija
4/24 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen hankkimaaan hyvän itsetunnon ilman muiden apua.

5/24 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

le.

Vierailija
6/24 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen hankkimaaan hyvän itsetunnon ilman muiden apua.

Mistä kaupasta sen voi ostaa?

Vierailija
7/24 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin ihmisiä ärsyttää ja aiheuttaa ahdistusta se, että jotkut ovat elämässä edistyneempiä. Siksi on helppo kehua heikkolahjaisempia koska siitä tulee hyvä ja euforinen mieli, kun huomaa että on jotakin ihmistä "tasokkaampi"

8/24 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsii valittaa noin turhasta asiasta.

Ap. En haluakkaan, sen takia en ole ottanut asiaa puheeksi. Sen takia tulin tänne.

9/24 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti muut ajattelevat, että sinulla menee niin hyvin, ettet tarvitse kehuja.

Sitä paitsi Suomessa ei perinteisesti ole ollut tapana kehua ketään. Ei ketään.

Tietysti se on hankalaa, jos ajatellaan, että toiset ihmiset ovat kuin peili, johon perustamme käsityksen itsestämme eikä se peili näytä mitään hyvää.

Ap. En oleta, että minua kehuttaisiin, mutta kun kavereitani kehutaan ja he kehuvat toisiaan. Tuleehan siinä vähän huono olo. Kiitos kuitenkin vastauksesta.

Vierailija
10/24 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alatko olee?

Vierailija
11/24 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joko et ole muiden mielestä hyvä niissä asioissa, vaikka itse oletkin eri mieltä tai sitten vaikutat niin itsevarmalta, että muut tulkitsevat, ettet "tarvitse" kehuja.

12/24 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alatko olee?

Joo

13/24 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joko et ole muiden mielestä hyvä niissä asioissa, vaikka itse oletkin eri mieltä tai sitten vaikutat niin itsevarmalta, että muut tulkitsevat, ettet "tarvitse" kehuja.

Voi olla, tai sitten olen oikeasti vain paska kaikessa.lol

Vierailija
14/24 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, mahtavaa. Missä nähdään irl? Vai oletko vain mun virtuaalipuolisoni?

Vierailija
15/24 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ahdistaa kehut. 

Vierailija
16/24 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu ! Yleensä käy niin että töissä esittämäni ideat sanoo joku muu kohta ominaan.

Toinen asua on ulkonäkö. Kävin kampaajalla ottamassa raidat ja leikkauttamassa uuden mallin hiuksiin. Otin myös geelikynnet; tyylikkäät ei mitkään bling bling mutta KUKAAN ei huomaa, kukaan ei kehu.

Seinäruusuainesta siis.

17/24 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, mahtavaa. Missä nähdään irl? Vai oletko vain mun virtuaalipuolisoni?

No empä tiiä.

Vierailija
18/24 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kuin Ap:llä. Tosin yritän riittää itselleni ja sen pitäisi olla Ok. Mutta välillä kyllä itsetunto romahtaa.

19/24 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas ahdistaa kehut. 

Tämä on totta, koska en osaisi ottaa kehuja vastaa, mutta olisihan se ihan kiva edes joskus. Mut kai se on tämmöstä se elämä. Ap

Vierailija
20/24 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, täällä samanlainen! Ei kehuja, mutta ideat kyllä omitaan. Mä oon monilahjakas, taiteellinen, musikaalinen, lahjakas kirjoittamaan ym.

Olen ymmärtänyt, että lahjakkuus on joillekin kuin merkki siitä, että ei tarvi kehua, mieluummin dissata.

Mutta, mä voin kehua sua!

Olet upea ihminen, sinua ei ole maailmassa toista. Se on jo yksi ihme!

Ihme on myös se, miten sinä olet saanut/ kehittänyt lahjakkuuttasi!

Olet taitava, älykäs, empaattinen ja välittävä ihminen!

Kaikkea hyvää ja kivaa tulevalle kesälle ja vaikka koko elämän ajaksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän