Lapsettomaksi jäänyt vastentahtojaan ystäväni ei ole ottanut yhteyttä pitkään aikaan ja...
...tiedänpä syynkin siihen, mutta en kerro täällä sitä.
Kommentit (11)
Jassoo, vai sillä viisii.
Hohhoijaa...
Et kuulosta kovin hyvältä ystävältä.
Kirjoitustaidostasi päätellen syy löytyy kommunikaatio-ongelmista.
:DHIHIIIIII:::IIIK
Huomasin otsikon menneen päin prinkkalaa, mutta liian myöhään.
PÄIVÄNI NAURUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PIti olla näin: **Vastentahtojaan lapsettomaksi jäänyt ystäväni ei halua ottaa yhteyttä, koska hänellä ei ole lapsilykky onnistunut kuten minulla**
Niin eihän se voi olla minun vikani, ettei ystäväni ole saanut lasta, vaikka olisi halunnut oman lapsen?
Ottaa se kuitenkin, viimeistään sitten kun haluaa kestityksen minulta ja pöydän täyteen herkkuja ja hyvää kuplivaa alkoholijuomaa kesähuvilallamme. Hänellähän ei ole estettä olla juomatta alkoholia, koska hänellä ei ole muksuja häiriköimässä ryyppäämistä.
Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Ottaa se kuitenkin, viimeistään sitten kun haluaa kestityksen minulta ja pöydän täyteen herkkuja ja hyvää kuplivaa alkoholijuomaa kesähuvilallamme. Hänellähän ei ole estettä olla juomatta alkoholia, koska hänellä ei ole muksuja häiriköimässä ryyppäämistä.
Aloittaja
Opettele kirjoittamaan. Ei kukaan jaksa lukea noin huonoa tekstiä.
Sulla ei taida ollakaan muita kuin vastentahtoisia ystäviä.
LOL luulen et ae on kyllästynyt sun narsistiseen nassuun..
Ja kaikkihan ei edes lapsia halua. Saavat sitten kuunnella ap n kaltaista katkeraa eukkoa vauviksella postaamassa kamuistaan, joilla ei ilkeitö teinixejä kotona vttuilemassa.
Miksi tyyppi, joka on ystäväsi vasten tahtoaan, ylipäätäänkään pitäisi sinuun yhteyttä?