Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän kissalla todennäköisesti virtsakiviä, ei suostu viemään lääkäriin - minä haluan ja aion viedä, mutta kortissa ei tarpeeksi rahaa, saako nykyään laskun?

Vierailija
10.05.2021 |

Hän ei myöskään kuulemma välitä koko kissasta kun se vaan mouruaa ja puree. Kai nyt kun toisella on kovat kivut. Saan kuulemma ottaa koko kissan ja viedä sen kotiini pysyvästi. Näin aion todellakin tehdä. Facen kissaryhmässä sain kysymällä aikaan vaan tappelun ja puhelimestani ei pysty soittamaan maksullisiin numeroihin. Jollain kokemusta, saako laskun mukaan ja esim. 4 viikkoa maksuaikaa? Sen jälkeen heitän kyseisen ihmisen roskikseen pois elämästäni.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vasta nyt että asia on kunnossa.

Kiitos että pidit huolta.

Oikein mukavaa kesää teille.

Vierailija
22/25 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Kiitos. Saisitko siksi aikaa sukulaiselta lainaa ja maksat erissä takaisin. Muuta miehen kanssa kissan mikrosirun tiedot jos on tai laita omalle nimelle. Pyydä kissan ostosta kuitti että mistä hankittu, jos tarvitsee kysyä jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lainvastaista jättää hoitamatta sairas eläin, eli poikaystäväsi syyllistyy eläinsuojelurikokseen. Muista ilmoittaa asiasta kun viet kissan eläinlääkäriin, voit kertoa sille eläinlääkärille. Kyllä varmasti saat sovittua eläinlääkärin kanssa laskusta, ainakin kunnallinen eläinlääkäri antaa laskun. Itse olen ainakin saanut aina laskun. Yksityinen ei välttämättä anna laskua vaan vaatii heti maksua. Pääasia että viet kissan hoitoon viipymättä, kissa kuolee nopeasti virtsakiviin, jos ei saa hoitoa. Itsellä oli kissa joka kärsi vastaavasta vaivasta, kyllä muutaman saimme viedä kisun lääkärille kun vaiva uusiutui, mutta lopulta se parani kokonaan eikä kissa enää kärsinyt vaivasta. Pääasia että hoidat asian jotenkin, jotta kissa ei kärsi.

Vierailija
24/25 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On lainvastaista jättää hoitamatta sairas eläin, eli poikaystäväsi syyllistyy eläinsuojelurikokseen. Muista ilmoittaa asiasta kun viet kissan eläinlääkäriin, voit kertoa sille eläinlääkärille. Kyllä varmasti saat sovittua eläinlääkärin kanssa laskusta, ainakin kunnallinen eläinlääkäri antaa laskun. Itse olen ainakin saanut aina laskun. Yksityinen ei välttämättä anna laskua vaan vaatii heti maksua. Pääasia että viet kissan hoitoon viipymättä, kissa kuolee nopeasti virtsakiviin, jos ei saa hoitoa. Itsellä oli kissa joka kärsi vastaavasta vaivasta, kyllä muutaman saimme viedä kisun lääkärille kun vaiva uusiutui, mutta lopulta se parani kokonaan eikä kissa enää kärsinyt vaivasta. Pääasia että hoidat asian jotenkin, jotta kissa ei kärsi.

*muutaman kerran

Vierailija
25/25 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa kunnossa, vähän töttöröö ja silmät raksina, mutta ainakin hoidettu. Saa asua loppuikänsä luonani. Lasku onnistui.

Ap

Mahtavaa! Mitä tuli diagnoosiksi? Toipumisia kisulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä