Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän kissalla todennäköisesti virtsakiviä, ei suostu viemään lääkäriin - minä haluan ja aion viedä, mutta kortissa ei tarpeeksi rahaa, saako nykyään laskun?

Vierailija
10.05.2021 |

Hän ei myöskään kuulemma välitä koko kissasta kun se vaan mouruaa ja puree. Kai nyt kun toisella on kovat kivut. Saan kuulemma ottaa koko kissan ja viedä sen kotiini pysyvästi. Näin aion todellakin tehdä. Facen kissaryhmässä sain kysymällä aikaan vaan tappelun ja puhelimestani ei pysty soittamaan maksullisiin numeroihin. Jollain kokemusta, saako laskun mukaan ja esim. 4 viikkoa maksuaikaa? Sen jälkeen heitän kyseisen ihmisen roskikseen pois elämästäni.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään jokaisella eläinlääkärillä on nettisivut, joista selviää mm. hinnasto ja maksuvaihtoehdot. Oma eläinlääkäri antaa laskulle, mutta pitää olla luottotiedot kunnossa.

Vierailija
2/25 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan eläinlääkäristä. Joissain paikoissa ainakin voi saada laskun.

Virtsakivien hoito on muuten tosi kallista ja ne uusiutuu helposti. Toivottavasti tiedät ja olet valmis hoitamaan kissan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niiden nettisivulla on se chattibotti nurkassa niin kysy siltä

Vierailija
4/25 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile facebookista tällaista kuin Eläinten pelastusrinki. Siellä käsittääkseni autetaan saamaan lemmikkejä lääkärihoitoon. En tiedä saako eläinlääkäreiltä maksuaikaa. Olen ymmärtänyt, että ei saa? Ehkä kunnallinen eläinlääkäri auttaisi maksuajalla, mutta esim. Helsingissä ei ole tällaista.

Voisit ottaa yhteyttä myös lähimpään eläinsuojeluyhdistykseen jos voisivat auttaa. Surkea tilanne. Kissa todellakin kärsii tuosta.

Vierailija
5/25 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät jos sillä kissalla on vaan vaikka kiima?

Vierailija
6/25 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsikää kissalle uusi koti jossa siitä välitetään ja annetaan sen tarvitsemaa hoitoa.

Vierailija
7/25 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy pankista lisäluottoa. Sain itse muinoin luoton nostettua 4000 euroon kissan eläinlääkärin takia.

Vierailija
8/25 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytös on aivan samanlaista kun kissallamme joka kotonamme oli kun olin lapsi. Tietenkin ihannetilanne jos niitä ei löydy mutta tarkistaa täytyy!

Ap

Vierailija
9/25 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, todella toivon että nyt on keksitty mauton provo. Jos on oikeasti virtsakivet niin siinä on katin henki kyseessä. Tila on todella tuskallinen kissalle ja hoitamattomana siihen kuolee takuulla. Tuskallisesti. Veisin katin minne tahansa kunhan se pääsisi hoitoon enkä ikinä antaisi takas tollaselle kuspiälle. Se mitä eläinrääkkäjälle tekisin jääköön painokelvottomana sanomatta. Ja olisi entinen miesystävä.

Vierailija
10/25 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että kissalla on joku joka välittää. <3

Osassa isoja eläinlääkäriketjuja on mahdollista maksaa osissa. Jatkoa ajatellen kissa kannattaa vakuuttaa eläinlääkärikulujen varalta.

Tsemppiä sulle ja paranemisia kissalle!

Vierailija
11/25 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki kissaihmiset auttamaan. Eläinkääkäreillä saisi olla tili, johon voi lahjoittaa, että ne voisivat hoitaa välillä myös varattomia.

Minä olen lemmikkieläimiä vastaan, vaikka olen eläinrakas. Eläimellä pitää olla joku muukin fokus, kuin että se ihku. Voisin kuitenkin auttaa tuollaisissa tilanteissa.

Vierailija
12/25 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "mies" syyllistyy eläinsuojelurikokseen, soittoa poliisille vaan.

Vierailija
13/25 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kyllä useilta eläinlääkäreiltä saa laskun, luottotiedot varmaan tarkistetaan. Useiden tiedän käyttävän myös sellaisia laskutuspalveluita, joille voi maksaa osissakin.

Toivottavasti saat kissan hoitoon. Et kertonut oireista tarkemmin, mutta virtsakiviä vastaavia oireita aiheuttaa myös tietenkin pissatulehdukset ym. Mutta lääkärissä se selviää! 

Vierailija
14/25 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita paikalliselle eläinsuojeluyhdistykselle tai eläinsuojeluneuvojalle. Osaavat antaa ohjeet ja heillä ehkä sopimus jonkun eläinlääkärin kanssa.

Vierailija
15/25 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytös on aivan samanlaista kun kissallamme joka kotonamme oli kun olin lapsi. Tietenkin ihannetilanne jos niitä ei löydy mutta tarkistaa täytyy!

Ap

Niin miten pitkään ajattelit katsoa eläimen kärsimystä ja ravaamista astialla kun mitään ei tule? Kuunes sen rakko halkeaa vai? Kivasti priorisoit aaveelle näpyttelyn elävän luontokappaleen hengen edelle. Yök mikä ämmä.

Siis sain tietää asiasta n.tunti sitten kun kävin miehen luona. Ja siitä saakka olen yrittänyt lainata rahat eläinlääkäriin kavereilta, mutta kenelläkään lähempänä asuvalla ei ole lainata. Kissa on jo kopassa valmiina lääkäriin kun pyysin kaveria soittamaan ajan. Pääsee hoitoon puolen tunnin kuluttua.

Unohdin vaan kysyä mahdollisuutta laskuun, mutta kaveri ei enää vastaa puhelimeen, että saisi kysyttyä laskun mahdollisuutta. Ks. eläinlääkärin sivulla ei lue maksuvaihtoehtoja. Mutta luulisi nyt että tällaisessa tapauksessa hoitavat kissan joka tapauksessa kiireellisenä (?)

Ap

Vierailija
16/25 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin miten pitkään ajattelit katsoa eläimen kärsimystä ja ravaamista astialla kun mitään ei tule? Kuunes sen rakko halkeaa vai? Kivasti priorisoit aaveelle näpyttelyn elävän luontokappaleen hengen edelle. Yök mikä ämmä.

Siis sain tietää asiasta n.tunti sitten kun kävin miehen luona. Ja siitä saakka olen yrittänyt lainata rahat eläinlääkäriin kavereilta, mutta kenelläkään lähempänä asuvalla ei ole lainata. Kissa on jo kopassa valmiina lääkäriin kun pyysin kaveria soittamaan ajan. Pääsee hoitoon puolen tunnin kuluttua.

Unohdin vaan kysyä mahdollisuutta laskuun, mutta kaveri ei enää vastaa puhelimeen, että saisi kysyttyä laskun mahdollisuutta. Ks. eläinlääkärin sivulla ei lue maksuvaihtoehtoja. Mutta luulisi nyt että tällaisessa tapauksessa hoitavat kissan joka tapauksessa kiireellisenä (?)

Ap

Hyvä kun olet viemässä lääkäriin. Laita vielä myöhemmin viestä tänne miten meni. 

Vierailija
17/25 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa kunnossa, vähän töttöröö ja silmät raksina, mutta ainakin hoidettu. Saa asua loppuikänsä luonani. Lasku onnistui.

Ap

Vierailija
18/25 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ap hienolta tyypiltä ja todelliselta eläinystävältä. Toivon sinulle monia hyviä ja terveitä vuosia uuden kissaystäväsi kanssa.

Ei mulla muuta.

Vierailija
19/25 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana olet kun autoit kisua! Miksi tuollainen äijänkuvatus on ikinä lemmikkiä ottanut, kun ei siitä huolehdi.

Vierailija
20/25 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Viet kissan eläinlääkäriin ja "hylkäät"sinne jos eivät suostu laskuun. He sitten joutuvat järjestämään sille sijaiskodin.  Annat myös omistajan nimen, johon voivat laskun suhteen olla yhteysessä.

Suurin osa eläinlääkäreistä on eläinystäviä ja auttavat kärsimyksistä.  Tavalla tai toisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan