Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähden mökille,eikä tarvitse nähdä ketään moneen päivään!Lämmitän vain saunaa ja katselen merta.

Vierailija
10.05.2021 |

Ihanaa!!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! 🏡🌅

Vierailija
2/28 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi onkin ihaninta ,nauti ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merenrantamökit on parhaimpia👍 Meilläkin on. Kaikki puhuu aina vaan järvistä kun mökeistä on puhe.

Vierailija
4/28 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että! Nauti!

Vierailija
5/28 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merenrantamökit on parhaimpia👍 Meilläkin on. Kaikki puhuu aina vaan järvistä kun mökeistä on puhe.

Niin on!Rakastan merta ja vain merta!t.ap

Vierailija
6/28 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merenranta on kylmä ja tuulinen paikka.

Vierailija
7/28 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.Aina raikas ilma,eikä helteelläkään liian kuuma.Eikä koskaan hyttysiä ja amppareita kiusana.t.ap

Vierailija
8/28 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normipäivä. Ilman merta.

Pitkäaikaistyötön 35v.

Vierailija
9/28 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, nauti! Minä koen vastaavaa noin kuukauden kuluttua, arvaa, nautinko, arvaa. Ei ketään, vaan minä, luonto, linnut, järvi, terassi, sauna, ihanat itse tekemäni pöperöt, kylmä rosé, sauna ja saunakahvi, koko kesäinen viikko, minä ja minä sekä minä, ei vänkäämistä, ei riitoja, ei baskan kuuntelua, huoh, onko edes totta... Känny auki kun siltä tuntuu tai koko viikko kiinni. En malta odottaa!

Vierailija
10/28 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summerdream's kirjoitti:

Onneksi olkoon, nauti! Minä koen vastaavaa noin kuukauden kuluttua, arvaa, nautinko, arvaa. Ei ketään, vaan minä, luonto, linnut, järvi, terassi, sauna, ihanat itse tekemäni pöperöt, kylmä rosé, sauna ja saunakahvi, koko kesäinen viikko, minä ja minä sekä minä, ei vänkäämistä, ei riitoja, ei baskan kuuntelua, huoh, onko edes totta... Känny auki kun siltä tuntuu tai koko viikko kiinni. En malta odottaa!

Kyllä nautin ja saan nauttia monesti kesällä:)Nauti sinäkin.Rauhassa oleminen on parasta!

Vierailija
11/28 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normipäivä. Ilman merta.

Pitkäaikaistyötön 35v.

Toivottavasti sinäkin keksit jotain kivaa:)Mene vaikka retkelle merenrantaan.Sekin on ihanaa.

Vierailija
12/28 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ruokia ajattelit mökillä syödä?

Vierailija
13/28 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.Aina raikas ilma,eikä helteelläkään liian kuuma.Eikä koskaan hyttysiä ja amppareita kiusana.t.ap

Näinpä! Ja se saariston kaunis luonto. Sitä ei mikään voita. Mahtavat kalliot ja kangasmetsät❤️

Vierailija
14/28 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paistetaan ahvenia,aina grillaillaan jotain.Teen myös isohkon ruoan joka kestää koko reissun.Ihan vaikka italianpadan.Fetasalaattia ja aina paistetaan myös rannassa lettuja:)

Usein käydään myös syömässä läheisessä rantaravintolassa soutuveneellä.

Vierailija
15/28 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä! Ja se saariston kaunis luonto. Sitä ei mikään voita. Mahtavat kalliot ja kangasmetsät❤️

Ei voita mikään!sileät kalliot,käkkyrämännyt.Meren suolainen tuoksu ja kirkuvat lokit.

Rakastan❤️

Vierailija
16/28 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paistetaan ahvenia,aina grillaillaan jotain.Teen myös isohkon ruoan joka kestää koko reissun.Ihan vaikka italianpadan.Fetasalaattia ja aina paistetaan myös rannassa lettuja:)

Usein käydään myös syömässä läheisessä rantaravintolassa soutuveneellä.

Kuulostaa hyvältä, varsinkin ne itsepaistetut letut!

Vierailija
17/28 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman parasta. Itse asun perheeni kanssa meren rannalla,meikämmikään ole mukavampaa, kuin lämmittää saunaa ja rentoutua raikkaassa säässä.

Meri tuossa vieressä näkyy ikkunoista ja joka päivä maisema näyttää vähän erilaiselta säiden mukaan.

Vierailija
18/28 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin hulluksi jos eiois mitään tekemistä.

Vierailija
19/28 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Minä olen tällä hetkellä niin poikki ja uupunut ja päässä kohta viiraa, että haaveilen myös siitä, että saisin yhden viikon olla vaikka jossain korpimökissä yksin. Mutta elämäntilanne on tällä hetkellä sellainen, ettei pysty.

Joten pyydän, että nauti minunkin puolesta. Oikein hyvä mieli tuli ap sinun ilosta ja hehkutuksesta. Kyllä minäkin, kun tämä tämän hetkinen hektinen elämänvaihe on ohitse. Jos pää ja kroppa vain kestää sinne asti

Vierailija
20/28 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summerdream's kirjoitti:

Ei jää kyllä epäselväksi mistä riidat, vänkäys ja "baska" sun elämässäs johtuu :D

Tsemppiä!