Avasin kaljan
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Minä avasin myös.
No kippis🍻
Ap
Kohta sama. Odotan terkkarin soiton ja sen jälkeen... Sauna oli hyvä idea, taidankin lämmittää sen samalla.
Minäkin haluaisin,olen lomalla.Mutta kun ei ole:/
sama! kalja jääpaloilla, onks paha?
kaikista tyhmintä on mennnä kauppaan ostamaan kaljat, tuntuu et kaikki tuijottaa ja myyjä tiiraa kassalla henkkareita. tylsäääää
Samma här, mut pohjiksi pitkä lasi viiniä.
Työttömän elämää. Kohta loppuu pitää nauttia joka hetkestä vielä kun pystyy.
Lapset ruokittu Lidl hötöllä ja mies koko viikon reissuhommissa.
Mä kittaan viiniä ja kaljaa ja huomenna nautin auringosta.
Muutaman kk päästä pitää taas palata asiantuntijatöihin. Ehkä pitää pieni kuntokuuri aloittaa ennen sitä. Painoa tullut työttömyysaikana varmaan 2 kg/kk
Menkää hoitoon deekut. AA kokoontuu Zoomissa ei tarvii edes poistua kotoa sillan alta
Minä avasin kokouksen...ei kun kossun.
Pullo viiniä tyhjänä ja kolmas olut menossa. Huomenna töihin. Ei haittaa koska oma firma, saan herätä milloin haluan ja kotitoimistolta hoitelen jotain typeriä näpertelyitä paperihommia yms. pakollista pskaa. Palkkapäiväkin tulossa, työntekijöille maksetaan tessin mukaan mut mitähän sitä itelle ottais tässä kuussa hmm.. tonnin vai kaks, vai kolme. Valintoja valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Minä avasin kokouksen...ei kun kossun.
xD
Vierailija kirjoitti:
Menkää hoitoon deekut. AA kokoontuu Zoomissa ei tarvii edes poistua kotoa sillan alta
ei mennä!
Maistuis mullekin mutta olen kunniallinen työssä käyvä ihminen :( . Ylihuomenna vasta, koska helatorstai vapaa, jee!
Vierailija kirjoitti:
Maistuis mullekin mutta olen kunniallinen työssä käyvä ihminen :( . Ylihuomenna vasta, koska helatorstai vapaa, jee!
no se on kyllä paha. otat sitten keskiviikkona. jos onnistaa-mukavaa iltaa sinulle!
Alkoholi on voimakasta riippuvuutta aiheuttava laillinen HUUme se myös lisää väkivaltaa ja Suomen valtio myy sitä kaikille kansalaisille
samaan aikaan kannabikseen ei ole kuollutketääm kannabis voi auttaa syövän hoidossa eikä tee väkivaltaiseksi eikä aiheuta mitään muutakaan haittoja, alkoholi on yksi vaarallisimmista aineista
Legalize Maria ohisalo
Minä avasin myös.