Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkahuollon paketin nouto, jos sukunimi muuttunut

Vierailija
10.05.2021 |

Tietääkö kukaan, että saako matkahuollosta paketin ulos, vaikka sukunimi olisi muuttunut eikä uusia henkkareita ole vielä tullut?
Postin kautta olen kyllä saanut, mutta nyt kun olisi matkahuollon paketti kyseessä..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei, tuohan olisi maailman yksinkertaisin keino hakea toisten paketteja.

Vierailija
2/7 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varttoos vähän kuha muutan sukunimeni ja tilaan jotakin. Kerron sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin käytin tilauksissa vanhaa sukunimeä niin kauan kunnes sain uuden henkilökortin.

Mutta onnistuu varmasti ainakin valtakirjalla.

Vierailija
4/7 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemusta, mutta minulle ei kerran meinattu luovuttaa pakettia, jossa etunimeni oli väärin. Siis noutoilmoituksessa nimi oli ihan oikein, mutta itse pakettiin oli laitettu ihan eri nimi, vieläpä miehen nimi (olen nainen). Postin pisteellä täti kyseli epäillen yritänkö minä nyt hakea miehelleni tarkoitettua pakettia. No en yrittänyt, eikä se ollut sama nimi kuin miehelläni.

Vierailija
5/7 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtakirja noutamiseen jollekin toiselle.

Vierailija
6/7 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on voimassa koronaohjeistus eli voi noutaa Matkahuollon lähetyksen lähetystunnuksella ja omilla henkkareilla. Nimenmuutoksella ei ole siis nyt väliä.

https://www.matkahuolto.fi/paketit/vastaanota-paketti

Muuten noissa tapauksissa joissa nimi on muuttunut, voi pitää vanhaa Kela-korttia mukana, siitä näkee, että on sama henkilö.

Ennen tätä koronaohjeistusta tosiaan on ollut niin, että hakijan pitää olla täsmälleen sama kuin mitä paketin päällä lukee.

Vierailija
7/7 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas monta vastausta, vaikka tähänkin vastaus on helposti löydettävissä ihan Matkahuollon sivuilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi