Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskottomuus - olikohan miehellä jo aiemminkin säpinää?

epätodellista
10.05.2021 |

Reilu kuukausi sitten sain selville, että mieheni oli kirjoitellut, soitellut ja tavannut toista naista. Löysin puhelimesta todisteet, keskustelut ja alastonkuvat ym. kertoivat miehen halusta tätä naista kohtaan, ja minusta eroamisesta. Mies jäi näistä kiinni, mutta saimme jotenkin puhuttua että yritetään vielä. Tämä kirjoittelu oli ollut muutaman viikon kestoinen.

Nyt selvisi, että miehen lähetetyissä whatsappkuvissa oli sukuelinten kuvia ym hänestä, jo viime vuoden puolelta. Myös paljon alastonkuvia itsestään, mutta minulle niitä ei ole lähetetty. Mies väittää, ettei ole muille kuvia lähetellyt, ja kuulostaa hyvin vilpittömältä. Mutta todisteet ja päivämäärät ja kellonajat viittaavat toisenlaiseen totuuteen. Voiko olla mitenkään mahdollista, että myös muita, kuin whatsapissa lähetettyjä kuvia voisi tallentua sisäisen muistin kansioissa whatsapp-kansion lähetetyt-kansioon?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin vastauksen. Etkö uskalla katsoa totuutta silmiin?

Vierailija
2/11 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mämmöstä sitten. Voi voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Miten saisin miehen kakistamaan totuuden? Itse uskon että musta valkoisella ei valehtele.

Vierailija
4/11 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä epäselvä tuossa enää on? Ukko pihalla heti

Vierailija
5/11 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla esim sählykavereille lähetettyjä kuvia. Noita lähetellään joukkuelajeissa kun valmistaudutaan telakointi-iltaan.

Vierailija
6/11 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Miten saisin miehen kakistamaan totuuden? Itse uskon että musta valkoisella ei valehtele.

Omallamiehelläni kesti se kakistaminen yli 30 vuotta. mutta lopulta sain totuuden, vaikka sen tiesinkin itse. Ollaan kyllä yhä onnellisesti naimisissa. Olin itsekin uskoton.

Elämä on epistä, ei voi mitään. Voihan olla että se siitä vielä, kuten meillä...

Vierailija
7/11 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varmaan hakenut huomiota toiselta naiselta kuvilla ja keskusteluilla.  Saattanut ihastua jostain syystä. Itsellä oli kerran sellainen vaihe, kun pitkä parisuhde takana ja vain vaimon kanssa harrastanut vuosia seksiä, että teki mieli vaihtelun vuoksi kokeilla jotain toista naista. Sitten äkkäsin firman siivoojan, ikisinkku ja ihan rempseän oloinen. Joten päätin, että häntä käyn kiksauttamassa. No tulimme tosi hyvin juttuun ja olimme kaikesta samalla aaltopituudella. Vähän aloin empimän, kun nainen olisi halunnut viettää kanssani vapaa-aikoina ja vähän kun totesin, että olisi hyvä kakkosvaimo, niin oikein innostui. Vihjaisi, että hänelle käy kaikki reijät. Vaimoni oli varmaa aavistellut ihastumiseni, kun noista keskusteluista ja hänen ( oli pyrkimässä politiikaan)  pyytämistään neuvoistani.  Mutta itseäni alkoi lopulta hirvittämään, että nainen vie koko käden, jos alan pelleilemään ja harrastan seksiä hänen kanssa. Toisin sen verran iso ego itsellä, että pelkäsin hänen ottavan nokkiinsa, jos ei pystykään valloittamaan minua itselleen.   Eli peräydyin suojellakseni parisuhdetta.  Jälkeen päin toki monesti miettinyt millaista olisi voinut olla, mutta pirun tyytyväinen itseeni, etten uhrannut omaa parisuhdettani. 

Voi olla, että on miehelläsikin ihastuminen mennyt överiksi ja kannattaisi kysellä mitä asialle voisi tehdä. Onko teidän parisuhteessa jotan parantamisen varaa.  Oma parisuhteeni on ollut  ja on täydellinen, joten uutuudenviehätys oli ainut syy vieraan haikailuun.  Puhukaa asia selväksi. Meidän ei tarvinnut, kun itse oharit naiselle ja panostanut entistä enemmän omaan vaimoon.

Vierailija
8/11 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas

Sitä en ymmärrä, miksi edelleen pyrkii valeella saada parisuhteen pysymään kasassa, vaikka olen hänelle näyttänyt todisteet. Tuntuu, että pohja on vedetty altamme, eikä hän ymmärrä ettei voi jatkaa valehtelua. Kumpikin kuitenkin yrittää saada asian selvitettyä. Mutta luottamus ei tällä menolla voi koskaan palautua, ja itse joudun nyt käymään tätä kriisiä uudelleen läpi. Olen jo yli nelikymppinen nainen, minulla oli vielä toiveena joitain asioita saavuttaa tässä elämässä, mutta nyt tuntuu että osan toiveista voin iäksi jättää, koska elämäntilanteeni on nyt tämä.

Joudun tämän parisuhteen vuoksi käsittelemään myös lapsettomuuden hyväksymisen, sillä haave lapsesta oli mukana tässä suhteessa. Minulla on haasteita raskaaksi tulemisessa, mutta nyt minulla ei ole enää edellytyksiä lapsen saamiseen koska minulla ei ole enää kumppania johon luottaa. Joudun siis käsittelemään isoja luopumisen tunteita tässä samalla.

Vierailija
9/11 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi. Huono tilanne. Vaikuttaa siltä että tarvitset kunnon todisteet uskottomuudesta ennen kuin uskot sen mikä nyt todennäköiseltä näyttää. Onko kumppanisi muuten käyttäytynyt epäilyttävästi? Outoja menoja? Ylitöitä? Panostanut erityisesti ulkonäköönsä? Näplää puhelintaan ja vie sen mukanaan vessaan ym? Poistuu alati autotalliin, varastoon, pannuhuoneeseen tms?

Jk. Miksiköhän tämä keskustelu on siirretty seksipalstalle🤷‍♂️

Vierailija
10/11 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taas

Joudun tämän parisuhteen vuoksi käsittelemään myös lapsettomuuden hyväksymisen, sillä haave lapsesta oli mukana tässä suhteessa. Minulla on haasteita raskaaksi tulemisessa, mutta nyt minulla ei ole enää edellytyksiä lapsen saamiseen koska minulla ei ole enää kumppania johon luottaa. Joudun siis käsittelemään isoja luopumisen tunteita tässä samalla.

Nyt kannattaa kyllä olla sen verran itsekäs, että yrittää saada lasta miehestä huolimatta.  Lapsi on sinulle tärkeä miehestä niin väliä.  Mutta asialla on kääntöpuolensa, se voi olla miehelläkin tavoitteena ja siksi haikailee muualle. Mutta lapsensaannissa on sellainen ikävä juttu, että vaikka molemmilla olisi periaatteessa palikat kohillaan, niin jostain syystä ne eivät vain sovi keskenään. Joten joku toinen mies voisi saada sinut hedelmöitettyä. Entisaikaan lapsen saaminen oli elinehto, joten vaimot kävivät hakemassa vieraita siememiä, jos ei oman miehen kanssa  onnistunut.  Itsellä useita lapsia, mutta olisin tuon suonut vaimolle,jos jostain syystä emme olisi saaneet lapsia. Olisi ainakin kokeiltu auttaako. Syystä, että halusin pitää vaimon itselläni.  Minusta on pienempi paha se, kenen ne siemenet on jos nainen vaan saa toivomaansa jälkikasvua.  Äidinvaisto on sen verran vahva ja lapsettomuus rankkaa.  Voimia. 

Vierailija
11/11 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli kaikki klassiset pettäjän elkeet ja se saikin minut epäilemään. Kun suoraan kysymykseen pettämisestä ei tullut vastauksesi kuin valheita, päädyin ratsaamaan puhelimen, josta sitten kuukausi sitten selvisi uskottomuus. Hän vannoi ettei tämä ollut kuin muutaman viikon kestänyt tapaus. Mutta epäilyni olivat jo heränneet syksyllä.

Minulle tuli tarve tutkia asiaa syvemmin ja eilen tosiaan selvisi että kuvia on lähetelty jo viime kesästä asti. Vertasin omia keskustelujamme whatsapissa, eikä meillä ollut niinä ajankohtina keskusteluja, tai jos oli, niin ei tuollaisia kuvia.

Lähetetyissä kuvissa oli myös niitä, mitkä oli tälle kiinni jäädylle laitettu, joten en jaksa uskoa, etteikö olisi noita aiempiakin jollekin laittanut.

Mies kuitenkin kiistää laittaneensa tuollaisia kuvia kelleen muulle. No, se ei todeksi muutu, vaikka mitä tekisi.

Ennenkuin aloimme parisuhteemme, mies oli päättänyt ettei tee enempää lapsia, sillä hänellä oli jo yksi edellisestä avioliitosta. Kuitenkin, koska minulla oli lapsitoive, hän halusi perustaa perheen kanssani, jos se suinkin onnistuu. Tämä oli myös syy, miksi ryhdyin hänen kanssaan seurustelemaan. Olemme olleet yhdessä vasta 1,5 vuotta, ja kihloissa. Häät oli tarkoitus järjestää viime kesänä, mutta päätimme siirtää niitä koronan vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi