Oletko koskaan ollut itse tilanteessa tai nähnyt vierestä kun mustamaalauskampanja
kääntyy mustamaalaajaa itseään vastaan? Minä olen. Olen saanut paljon tsemppiä ja sympatiaa ja mustamaalaaja(t) menetti maineensa. Kun ei osaa ajoissa lopettaa, niin niin siinä käy.
Kommentit (15)
Totuudella on tapaus valjeta ennen pitkää.
Joo. Jodelissa pyöri sellaista porukkaa joskus, onneksi ei enää.
Tiedän yhden työpaikan maineen menneen.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tiedän.
Kannattaa luottaa loppupeleissä aina siihen, että ihmiset eivät ole oikeasti tyhmiä.
Porukka tajuaa kyllä, jos joku bullshittaa jatkuvasti. Saattavat silti moikata häntä, mutta tajuavat kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisesta maineesta on vaikea päästä irti.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa luottaa loppupeleissä aina siihen, että ihmiset eivät ole oikeasti tyhmiä.
Porukka tajuaa kyllä, jos joku bullshittaa jatkuvasti. Saattavat silti moikata häntä, mutta tajuavat kyllä.
Niin on.
Olen nähnyt.
Nautinnollista seurata, kuinka mustamaalaaja joutuu itse naurunalaiseksi. 😂
Antaa porukoiden itse hoksata, välkyimmät hoksaavat äkempää kuin tyhmät.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni tietää.
Minua nyt mustamaalataan yhden porukan toimesta minkä ehtivät. Onhan se ihan kiva, että mustamaalaajat tekevät itsestään pellen. Minun ei tarvitse muuta kuin olla menemättä mukaan. Mutta ilman tällaista härdelliäkin pärjäisin mainiosti.
Harvoin ne kyllä on ikinä yksittäisiä henkilöitä. Yleensä iso poppoo yhdessä masinoi näitä kampanjoita. Jotenkin hurjalta kuulostaa tämä kun tiedätte yksittäisiä, tulee tunne että asia on päin vastoin noissa tapauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Noloa mustamaalaajille. Jää ikuinen leima valehtelijana ja häiriintyneenä ihmisenä.
Tämä on niin totta. Yhdellä työpaikalla puhuttiin vielä 20 vuotta tapauksesta missä yksi työntekijä oli savustettu ulos ja kuinka rumia keinoja käytettiin savustamiseen yhden henkilön toimesta. Ei kovin kiva maine.
Noloa mustamaalaajille. Jää ikuinen leima valehtelijana ja häiriintyneenä ihmisenä.