Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko miehen antaa kukkia vaimolleen äitienpäivänä?

Vierailija
10.05.2021 |

Eilen uutisissa haastateltiin äitejä, jotka kertoivat kukkia saaneensa. Myös facecca huomasin, että näin olisi.
Mieheni ei tuonut kukkia tai lahjaa. Ei edes onnitellut sanallakaan. Olen kuitenkin neljän lapsensa äiti.
Itse isänpäivinä muistan jotenkin häntä..
Joo, voi olla että olen marttyyri mielensäpahoittaja. En asiaa normaalisti jää miettimään mutta mietin, kuinka tylyn kuvan antaa lapsille merkkipäivistä ja muistamisista. Ja paha mieli kyllä jäi.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ei missään tapauksessa. Hirveä uhraus ja rahanmeno! Kuvittelee vielä olevansa jotenkin spesiaali, jos liikaa lahjotaan.-

En voi uskoa todeksi, että meininki on oikeasti tällaista. Onko kukkien antamiskerroille olemassa joku vuosittainen rajoitus? Ei mikään ihme, että ihmiset eroaa, kun pihistellään kaikenlaisesta tunneilmaisusta.

Muistan yhden käden sormin lasketut kukkien saamiset, ml. äitienpäiväkukat. Ja yhteistä taivalta 20 vuotta. Ihan hemmetti oikeasti, onko niin vaikeaa antaa kukkia? Ja muitakin kuin niitä iänikuisia ruukkuruusuja á 5€. Ne ei kestä edes puutarhassa, joten mitä niillä tekee, kun lakastuvat. Joskus kun saisi pioneita ja pitkävartisia, isokukkaisia ruusuja. Mutta ei!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan