Miksi perheen perustaminen on niin vaikeaa?
Hei.
Olen nuori mies, joka haaveilee oman perheen perustamisesta. Koulut on käyty, työpaikkaa löytyy ja lapsesta asti ollut haaveena oman perheen perustaminen.
En ymmärrä nyky-yhteiskunnassa tätä ajatusta enää siitä, miten kaiken tulee olla valmista perhettä varten. Olen itse valmis ollut jo pitkään, mutta kukaan kumppaneistani ei ole ollut. Lapsiasia kun on noussut puheiksi, niin kaikki kumppanini ovat lyöneet jarrut pohjaan, vaikka alusta asti on ollut aina tietoisia siitä, että tahdon lapsia.
Kertokaa minulle, että mikä on se hyvä aika perustaa perhe? Miksi nuori terve mies, jonka haaveena on vain perustaa perhe on tästä hommasta täytynyt tehdä niin pirun vaikeaa?
Kommentit (8)
Naiset voivat tienata yhtä paljon kuin miehet, kun he lopettavat lapsien hankkimisen.
Mutta se johtaa siihen, että palkka tasa-arvon seuraus on ihmisien sukupuutto.
Koska tämä on aika raskasta sitten kun jää yksin eron jälkeen, tai no oikeastaan jo lapsen syntymän jälkeen kun ei sitä miestä sit hirveästi se lapsiarki todellisuudessa kiinnostanutkaan.
T. Yh-äiti
Kaikki kohdat on mätsättävä:
- Laatikkoleuka
- Mallin kasvot
- Täydellinen parta ja tukka
- Jykevä keho ja lihaksikas
Tällaiset tulee ja korjaa potin. Jokainen nainen vähintäänkin haaveilee tällaisesta miehestä, kaikki muu on tyytymistä.
Joten tästä varmaan osaat diagnisoida ongelmasi?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kohdat on mätsättävä:
- Laatikkoleuka
- Mallin kasvot
- Täydellinen parta ja tukka
- Jykevä keho ja lihaksikasTällaiset tulee ja korjaa potin. Jokainen nainen vähintäänkin haaveilee tällaisesta miehestä, kaikki muu on tyytymistä.
Joten tästä varmaan osaat diagnisoida ongelmasi?
Unohdit hyvät tulot ja täydellisen persoonan, jossa on riittävästi vaaran ja jännityksen tuntua.
Mikä siinä nyt muka on niin vaikeaa? Tietenkin jos äiti on sinulle tähän asti kaiken tehnyt, niin voihan se olla vaikeaa ihan itse saada jotain tehdyksi. Mutta jos tuo ei sinulta onnistu, niin eipä tule suurikaan vahinko näin yhteiskunnan näkökulmasta.
Oletko valmis jäämään kotiin hoitamaan lasta vähintään 6 kuukaudeksi? Oletko valmis kuljettamaan lasten päivähoitoon, tekemään puolet kotitöistä ja luopumaan omista riennoistasi, jotta voit olla lapsesi kanssa enemmän?
Jos vastaus kaikkiin noihin on kyllä, niin jostain syystä se mitä naiselta toivat ja se minkälaisiin naisiin ihastut, ei mene yksi yhteen.
Itse olin valmis perustamaan perheen noin 25-vuotiaana, mutta ei se onnistunut ennen kuin 38-vuotiaana toisen miehen kanssa. Minun kokemukseni mukaan miehet, jotka ovat huolehtivaisia, ystävällisiä ja sitoutuvia viedään ensimmäisenä heti kun ollaan päästy noin 25 ikävuoden ylitse.
Kannattaa kertoa konkreettisista haaveista suoraan. Kertoa, että haluaa jäädä pitkälle isyyslomalle. Osoittaa, että tekee ruokaa ja siivoaa jne jne. Pelkästään se, että mies haluaa lapsia, ei useinkaan innosta. Usein nainen näkee, että jäisi hänelle kotityöt ja lastenhoito ja uramahdollisuudet häviäisivät, työmäärä nousisi eksponentiaalisesti.
Noin yleisesti ottaen ylimeikatut feikin oloiset naiset, jotka vetävät baareissa miehiä perässään, eivät halua ryhtyä perhehommiin ja ne tavallisemman oloiset normaalit naiset, jotka siitä perheestä haaveilevat jäävät tylysti sivuun.
Oiket ihmiset oikeiden haaveiden kanssa eivät kohtaa.
Ei ole naiselle vaikeaa; smägät torveen.
Voilà.