Ärsyttää todella kaunis työkaveri
Yritän vältellä häntä viimeiseen asti. Minulle tulee paha mieli kun joudun näkemään häntä, sillä olen itse rumilus. Tuo työkaveri saa itsetuntoni pohjamutiin ja minua alkaa jännittää hänen seurassa, koska tulee mieleen kouluajat että hän on se suosittu kaunis tyttö ja minä syrjitty... Miksi sinun piti tulla juuri minun työpaikalleni?? Toivon, että lopetat.
Kommentit (21)
Ei se ole työkaverin tai kenenkään muunkaan syy, ettet sinä ole käsitellyt ongelmiasi vaikka terapiassa.
Eikai se sulle tee kuitenkaan mitään?
Kuinla vanha sä olet? Kuulostat murrosikäiseltä.
Kyllä naiset aina miehen löytää hieman rumiluskin.
Hake vaikka saikkua, jos olo sitten helpottaisi. Tai jos vaikka vaihdat toiseen työpisteeseen.
Ei hänkään voi kauneudelleen mitään eikä halua sen takia olla vihan kohde.
Ajattele, että sinulla tässä parempi onni on käynyt, saat katsella kaunista kun taas se kaunis joutuu katselemaan sinua rumaa. Kyllä kauniin katseleminen suuremman mielihyvän tuottaa eli sinä olet voittaja.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen vahvasti aikuiseksi kasvamista.
Vääristää työpaikalla sosiaaliset suhteet, kauneus sellaisenaan ei ole ongelma, mutta muut käyttää rumempaa astinlautuna ja jonka kaikki muut hyväksyy.
Harvinaisen rehellinen avaus. Iso osa naisista kokee samoin, mutta suurin osa ei myönnä sitä itselleen.
Oon itse työpaikallani ainoa normaalipainoinen nainen ja mua surettaa että muut mimmit kokevat tarvetta ilkeillä mulle kun itse koetan olla ystävällinen kaikille. Mieluummin olisin ystäviä.
Mistä sinä päättely, että tuo nainen on kaikkien muiden mielestä kaunis ja sinä et? Itsestä kauniita ovat ystävälliset, iloiset ja empaattiset ihmiset, jotka kohtelevat kaikkia tasa-arvoisesti ja kunnioituksella. Katkeruus ja kauna ei kaunista ketään.
Mä oon painanut kaikkea 45 ja 65 kilon välillä. Ollessani mallin mitoissa musta kiinnostui pinnalliset ksipäät joille tunnuin olevan vaan esittelykappale ja käyttötavara. Musta on paljon kivempi ja turvallisempi olla pullukka, josta kiinnostutaan sen takia kun se on niin kiva ja hyvä tyyppi, ei sen takia kun näyttää hyvältä.
Eikö olisi mukavampi olla itse kiva ja ystävällinen ja katsoa miten muut suhtautuu?
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen rehellinen avaus. Iso osa naisista kokee samoin, mutta suurin osa ei myönnä sitä itselleen.
Miehet kokevat samoin.
Täällä, naisvaltaisessa työpaikassa, menee oma itsetuntoni pohjamutiin, kun näistä harvoista miehistä tässä työyhteisössä löytyy juuri sellainen komistus, joka ulkonäöllään, karismallaan ja supliikkitaidoillaan saa kaikenikäisten naisten huomion jo heti huoneeseen astuessaan. Itse purjehdin hänen vanavedessään mitättömän pölypallon näköisenä.
Tuo mies on aina äänessä, saa kaiken huomion, varastaa ideani, pönkittää omaa egoaan puhumalla päälleni ja viemällä kaiken tilan.
Hänen käytöksensä ei ole omiaan vahvistamaan itsetuntoani, joka jo yläasteella kirjaimellisesti hakattiin hyvin mitättömäksi näiden samanlaisten (ja pahempien) koulukiusaajien toimesta.
Ihan nätti sä varmasti olet, naisilla on aina komplekseja itsestään.
Miltä näyttää todella kaunis työkaveri? Hassua kun minun firmassa on 150 liki työntekijää ja kaikki on ihan tavallisen näköisiä. Hyvännäköisiä toki mutta ei kukaan mitenkään kadehdittavan kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Huono suositus. Empaattisempaa on suositella plastiikkakirurgiaa.
Minusta on kivempi työskennellä kauniiden ihmisten keskellä, varmaan siksi, että olen itsekin kaunis. Rumat ihmiset ovat koulukiusaajia, olen tämän todennut monella työpaikalla. Kauniit eivät kiusaa, koska heillä on parempi itsetunto ja ovat tyytyväisiä itseensä. Olen todistanut monta kertaa työpaikoilla sitä, miten rumat ovat naama norsun v@tulla ja puhuvat pahaa muista selän takana, varsinkin niistä kauniista.
Hänen tulisi lopettaa mikä?? Olemassaolo? :D
Ap on naurettava.