Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko työnantaja pakottaa yhteismajoitukseen

Vierailija
10.05.2021 |

Olen tullut uutena työpaikkaan, jossa tiimin jäseni eri puolilta Suomea. Meidät pakotetaan neljä kertaa vuodessa toimintayksikkökokousten yhteydessä (neljä kertaa vuodessa) majoittumaan samassa hotellihuoneessa kollegan kanssa. Onko tämä normaalia? Voiko työnantaja oikeasti pakottaa kahden hengen huoneeseen vieraan ihmisen kanssa. Minulla on alopecia, enkä todellakaan voi olla vieraan ihmisen kanssa samassa huoneessa. Muutenkin pitäisi saada lepoa ja yksityisyyttä työpäivän jälkeen.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki työnantajalle lääkärintodistus siitä, että tarvitset yhden hengen huoneen, jolloin työnantaja järjestää sinulle sellaisen. Ihan normi käytäntö, jota ei kauheasti mainosteta.

Ja siinä lääkärintodistuksessa ei siis tarvitse selittää yksityiskohtia sen kummemmin.

Toisaalta tuollaisella lääkärintodistuksella ei ole mitään merkitystä, työnantajan ei tarvitse sinulle yhden hengen huonetta maksaa.

Vierailija
22/28 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on työsuojelurikos korona-aikana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ainakaan eri sukupuolia pakottaa samaan huoneeseen.

Vierailija
24/28 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanut oman huoneen jos olen ollut reissussa vain miesten kanssa. Jos naisia on mukana niin sitten on 2hh. Ollaan saatu itse vaikuttaa huonejakoon, vaikka kaikki on ihan ok ettei mulla väliä kenen kanssa olen. Ainut poikkeus oli kun olin raskaana, silloin mulle oli oma huone naisista huolimatta, että saisin varmasti nukkua kunnolla. Söpösti ajateltu :)

Vierailija
25/28 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi PAKOTTAA. voithan sinä kulkea sinne vaikka kotoasi kumpanakin päivänä (omalla kustannuksella) tai ostaa swiitin, tai nukkua ulkona, ihan miten sinua huvittaa. Mutta työnantajan ei tarvitse maksaa muuta majoitusta kun tuo kimppahuone.

Vierailija
26/28 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiseen mikään lääkärintodistus vaikuta mitään.

Ap saa yhden hengen huoneen, kun maksaa itse sen erotuksen hinnassa.

Kai ne nyt töissäkin näkee että sulla jokin pälvikalju tai vastaava karvojen lähtö sairaus on.

Peruukin huomaa kyllä heti, jos sitä töissä ap käyttää.

Sellaista peruukkia ei olemassakaan, joka näyttäisi täydellisesti aidolta hiukselta.

Vierailija
27/28 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi ainakaan eri sukupuolia pakottaa samaan huoneeseen.

No ei tuollasita kyllä tapahdukaan.  En ole milloinkaan kuullut.

Mutta sairaaloissa kyllä on samassa huoneissa sekaisin sekä miehiä että naisia.

Vierailija
28/28 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi