Mieheni kehuu joka päivä kauniiksi minua
Kommentit (10)
Kai sinäkin kehut joka päivä miestäsi älykkääksi?
Ihana? Ei, ei, ei. Kaikkiha me tiedetää, et jos mies kehuu naisen ulkonäköö joka päivä, nii mies pettää tai yrittää kontrolloida siuu tai jotaki muuta, mitä täl sivul naiset sanoo. :D Ny kannattaa erota miehestä mahdollisimma nopeeta. Mut oikeesti, kiva ku oot löytäny kivan miehen. :)
Mieheni kehuu minua muulla tavoin, monipuolisesti
M26 kirjoitti:
Ihana? Ei, ei, ei. Kaikkiha me tiedetää, et jos mies kehuu naisen ulkonäköö joka päivä, nii mies pettää tai yrittää kontrolloida siuu tai jotaki muuta, mitä täl sivul naiset sanoo. :D Ny kannattaa erota miehestä mahdollisimma nopeeta. Mut oikeesti, kiva ku oot löytäny kivan miehen. :)
Jätä se sika!
Vierailija kirjoitti:
M26 kirjoitti:
Jätä se sika!
Aah, mite mie unohi sanoo tuon?! :D
Kokee inflaation tuollainen kehuminen. Sitten, jos joku päivä ei kehukaan, niin alkaa pähkäily, että mikäs nyt on vialla.
Kuvailisitko miestäsi? Missä asuu? Ettei olis sama tyyppi...
Eiks oo ihanaa? Tekee mieli panostaa itseensä ja pildeäkin lohkee helpommin ( ainakin multa), kun kokee itsensä halutuksi. Näin se menee.
Mulle riittäisi kerran, pari viikossa.