Uusia kirjoja, oppaita ja äänikirjoja tulee markkinoille satamäärin. Ostatteko näitä?
Tuntuu, että jokainen vääntää nyt jonkun teoksen markkinoille. Mitä kirjoja olette ostaneet itse?
Itse en ole ostanut vuosiin yhtään kirjaa. Kirjastosta lainaan, mitä tarvitsen.
Kommentit (7)
Ostan kirjoja fiiliksen mukaan. Usein käytettynä, jonkun verran myös uutena. Ääni- ja e-kirjoja en ole koskaan ostanut.
En enää, koska pienen pieni eläke. Kirjastoa käytän paljon ja netissä on valtavasti ilmaista myös.
Muutaman lempikirjailijan tuotantoa, tiedän että luen ne moneen kertaan. E-kirjoja ostan myös, yleensä itselle vähempiarvoisia
Ostan välillä kirjakaupan alekorista tai pokkarialesta kirjoja, jos sattuu löytymään itseä kiinnostavia. Käytän paljon kirjastoa, enkä oikeastaan koskaan osta normaalihinnalla uusia kirjoja muuten kuin lahjaksi, tulisi muuten aika kalliiksi oma lukuharrastus. Monet kirjat kuitenkin maksaa n. 30 euroa uutena.
Maksan äänikirjasovelluksesta 80 euroa / vuosi ja sitä käytän joka arkipäivä mutta harvemmin luen mitään fyysistä kirjaa saati ostaisin niitä enää (kotona monta kymmentä hyllymetriä)
Ostan vain antikvariaateista vanhoja kirjoja. Paras löytöni on ollut Wedelinin postikorttikirja. Lisäksi olen saanut 1898 julkaistun keittokirjan. Pitäisi tehdä ruokia ohjeiden mukaan. Kakutkin ovat sellaisia 12 munan kakkuja. Piioille töitä..
Ostan jatkuvasti e-kirjoja, ainakin 3-4 kirjaa kuussa. En asu Suomessa, ja suomenkieliset e-kirjat on minulle suuri nautinto.