Työpaikkojen triggeröivät kahvipöytäkeskusteluaiheet!
Politiikka, uskonto, työpaikan sisäiset jännitteet - löytyykö muita herkullisia teemoja?
Kommentit (31)
Kesälomien ajoitus ja vaikuttaako siihen lapset vai ei.
Tiskikoneen tyhjennys ja jääkaapista kadonneet eväät
Oletteko tietoisia siitä, että ulkomailla, jopa kaikissa naapurimaissamme politiikka on suosittu puheenaihe ja ihmistä, joka ei osaa keskustella politiikasta pidetään vähän yksinkertaisena? Virolaiset rakastaa puhua sitä, ruotsalaisista se on äärikiinnostavaa, samoin tanskalaisista, ranskalaisista, briteistä ja irkuista. Miksi politiikka ei istu suomen kahvikeskusteluun?
Seksuaalisuus, korona, lapset(etenki viime aikoina kun kiusaamisista jne uutisoitu)
Meillä on yks vegaani joka paheksuu lihansyöntiä ja autoilua mutta lentomatkailu ja muu kulutus on ok.
Korostetaan vielä että veganismi on hyvä asia. En väheksy mitenkään. Itsekin olen vähentänyt lihansyöntiä ihan reilusti ja pyrin välttämään tehotuotettuja eläinkunnan tuotteita.
Mutta tämä asennekokonaisuus saa kyllä aina aikaan ihan hyvät puitteet. 😂
Ei oikeasti mitään tietoa, koska en istu yleensä samaan kahvipöytään työkavereiden kanssa. Meillä on kuppikuntia ja ns. sisäpiiri, josta olen ulkona. Jos joskus erehdyn istumaan tällaiseen kahvipöytään, niin kaikki hiljenevät.
Jännä - mä teen vaan töitä. Istun hetken tauolla ja silloinkin tulee puhuttua töistä. Ehkä parempi että pidän taukoni itsekseni kun en halua jakaa henkilökohtaisia asioitani. Politiikasta voisin puhua, mutta nuoret miestuökaverit tykkää puhua vaan autoista ja kesämökeistä.
N46
Tietokonepelien pelaaminen, vs televison katselu.
Suurin osa oman työpaikkani ihmisistä tykkää kyllä itsekin pelaamisesta (minä siis mukaanlukien), mutta sitten on pari yksittäistä työkaveria, joiden mielestä pelaaminen on muka typerää, mutta nämä samat ihmiset itse kuitenkin katsovat jotain Big Brotheria tai vastaavia, ja suuttuvat jos niistä sanoo vähänkään negatiivista.
Hungeroivia aiheita on joskus sen verran, että on pakko päästä syömään.
Kuka teki ja mitä viikonloppuna, yleinen leuhkiminen, selän takana paskan puhuminen, työhön liittyvät ongelmat. Näitä paska-aiheita on miljoonia. En yleensä osallistu yhteenkään keskusteluun, ei vois vähempää kiinnostaa.
En osallistu yhteisiin taukoihin koska 80% keskusteluista alkaa sanoilla "En ole rasisti, mutta" ja 20% alkaa "näittekö nettiautossa sen..."
Kahvikupillinen oman työpöydän rauhassa mielummin.
M40
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa triggeröivät?
Provosoivat/ärsyttävät
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa triggeröivät?
Trigger on joko liipaisin tai laukaista niin tarkoittaisiko tuo että joku laukeaa näille jutuille.
Lasten koulumenestys ja muu lapsiin liittyvä kilpavarustelu