Haluaisitko argumentoida väitettäsi että saunassa on parempi käydä illalla,
Jos käy aamulla niin voi käydä uudestaan illalla, toisinpäin mahdotonta (ellet sitten ole noita jotka kulkevat toiseen suuntaan)
Kommentit (5)
Kun saunassa käy illalla, voi sen jälkeen kuivatella rauhassa eikä ole tarpeen laittaa vaatteita päälle märälle iholle.
Käyn saunassa illalla, koska se väsyttää. Eilenkin saunan jälkeen vain harjasin hiukset, painuin pehkuihin ja simahdin parissa minuutissa.
Ei minulla ole aamuisin aikaa saunoa.
Mutta jos nyt aamulla kävisin saunassa, illalla voi mennä uudestaan, kun sitä on kuitenkin tullut hikoiltu päivän aikana.
Jos käyn illalla, en missään nimessä mene enää aamulla, koska olen puhdas enkä turhaan halua pestä hiuksiani noin tiheällä välillä.
Arkena en kerkeä aamulla, sillä lähden aikaisin töihin. Arkena siis illalla sauna, mutta viikonloppuisin meillä saunotaan silloin kun huvittaa. Joskus aamulla, joskus päivällä, joskus illalla, joskus monta kertaa päivässä.
Muista en tiedä, mutta minun on parempi käydä saunassa illalla, koska se saa minut todella väsyneeksi ja on mukava käydä nukkumaan pian saunan jälkeen. Niin ja toinen syy voisi olla myös se, että ei olisi mukava lähteä punakka naamalla mihinkään, jos ei ole pakko.