Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestääkö sinulla kauan herätä ja nousta ylös aamuisin?

Vierailija
08.05.2021 |

Minä olen aika usein hidas herääjä. Kun mieleni on herännyt, täytyy vielä odotella kehon heräämistä n. 20 minuuttia. Ja esim. jos puhelin soi 20 min. heräämisen jälkeen, en vielä ole riittävän skarppina, että ymmärtäisin mistään mitään. Joskus on pirteämpiä aamuja. Onneksi ei tarvitse lähteä töihin aamulla. En käytä alkoholia enkä unilääkkeitä, ikää reilu 40.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki/työaamuina samantein ylös, kun herätys soi. Vapaa-aamuina onneksi ihan omaan tahtiin, ellei ole sovittuja menoja.

Vierailija
2/8 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti sängystä ulos ja vien koiran pissalle. Sitten rauhassa aamukahvit ennen aamulenkkiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti nousen ylös kun kello on soittanut (työpäivinä), tai jos herään ennen soimista, niin melko pian nousen kun havahdun hereille. En tykkää makoilla.

Vierailija
4/8 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan pomppaa ylös heti heräämisen jälkeen vaan vähintään 15 minuuttia kestää ennen kuin jaksaa vääntäytyä ylös. Olen kyllä aamuihminen eli puolta päivää ei kunnolla heräämiseen mene.

Vierailija
5/8 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään automaattisesti ilman herätyskelloa myös arkiaamuina, joten nousen samantien sängystä ylös, kun ei enää nukuta. 

Vierailija
6/8 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestäään kun en kehtaa nousta.

Vierailija
7/8 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousen ylös suht nopeasti. Herääminen ottaa kyllä suloisen aikansa. Ennen ensimmäistä kahvia mulle on turha puhua mitään. Monesti vielä töissä olen pari ensimmäistä tuntia vähän pihalla. Joskus harvoin on oikeasti hyvä aamu jolloin wake and bake. Siihen vielä seksiä niin elämä hymyilee. Niitä aamuja on vain ihan liian harvoin.

Vierailija
8/8 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan aina kaksi herätystä, ensimmäisen 15 minuuttia varsinaista heräämistä aikaisemmin. Jostain syystä keho tuntuu vaativan herättelyä noin vartin ajan. Jos nousen ensimmäisestä herätyksestä, ajatus ei kulje millään ja keho on kuin jumissa. 

Kun lopulta nousen, pystyn kyllä aika nopeasti aloittamaan aamutoimet ja pääsen parhaillaan ovesta ulos 20 minuutissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme