patteja alapäässä?!
Minua on alkanut askarruttamaan, mikä ihme tuolla alpäässä toisinaan on kun sinne ilmestyy patteja joissa on märkää sisällä. Niitä tuntuu tulkevan kausittain. Yleensä niistä ei ole mitään haittaa, mutta joskus ne ovat kipeitä. Pidän alapäähygieniastani hyvää huolta ja mitää sukupuolitautejakaan ei ole. Onko mulla tällaista? Ei ole tullut kysyttyä gynekologiltakaan lääkärikäynnin yhteydessä. Ja kiitos jo etukäteen, en tarvitse mitää epäasiallisia kommentteja. :)
Kommentit (3)
mulla niihin ei auta antibioottikaan joten joudun kärsiä niistä lopun ikääni =(
Niin ne patit tosiaan lähtee aina pois, ilmeisesti se märkä kuivuu siellä sisällä. Ja täytyy tunnustaa että välillä puristan niistä sen märän pois, että kuivuisivat nopeammin...sattuu muuten se puristaminen kauheasti!Yäk, on ne inhottavia! Muuta " kiva" tietää että en ole ainut mätäpättialapää! ;) ap
Työkaverille (tuli niitä myös naamaan) sanottiin, että kaikki mikä on lehmästä, niin ruokavaliosta pois.
Itse olen vastikään aloittanut karppauksen ja mielenkiinnolla odotan että jääkö ne pois sieltäkin, koska selän akne parani ainakin jo heti =)
Osaksi mulla ainakin pikkuhousun reunat hankaa ja ne ilmestyy heti.
Myös rintsikoiden nauhat teki samaa, mutta niitäkään ei ole karppauksen jälkeen näkynyt.