Taas Diili-Sointu IS:ssa. Taitaa olla joku kaveri siellä töissä
Kommentit (14)
Jaajo on ihastunut Sointuun. Miltähän vaimosta tuntuu.
Toimittaja mies? Runkkaa sen kuville hehe. Siitä ouhe mistä puute hehehe
Oletko ikinä huomannut, että iltapäivälehdet eivät ole kovin korkeatasoisia juttuaiheiltaan? Jos hamuat jotain sivistävämpää, niin etsipä ihan muualta. Sointu sen sijaan on mun lemppari; vahva, mutta sielukas, hauska, mutta piinkova bisneswoman. Kyllä uudelle upeudelle aina tilaa löytyy tämän maan julkkissektorilta.
Sielukas ? Hakiko diiliin sen takia ,että saa pärstänsä lehtiin ?
Johtuisikohan ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että Nelonen ja IS kuuluvat samaan konserniin?
Vierailija kirjoitti:
Sointu sen sijaan on mun lemppari; vahva, mutta sielukas, hauska, mutta piinkova bisneswoman.
Mutta eihän bisneswomaneissa eikä bisnesmiehissä ole mitään hyvää. Mihin niitä muka tarvitaan?! Maailma tarvitsee älykköjä ja taiteilijoita, ei joutavaa bisnesporukkaa.
Sen isä on politiikantutkija Sami Borg, joka aina kommentoi vaalilähetyksissä. Onhan heillä siis yhteyksiä medioihin.
"Nyt puhuu Jaajo Linnonmaa: Soinnulla on poikkeuksellista lahjakkuutta!"
https://www.seiska.fi/telkkari/somekohu-diili-voittajasta-nyt-puhuu-jaa…
Eikö se finaalin idea ollut suora kopio vastaavasta ruotsalaisesta ja jenkki konseptista? Mitä on tämä "poikkeuksellinen lahjakkuus", jota Jaajo hehkuttaa?
Kateelliset, katkerat suomalaiset... Täällä kun kukaan ei saisi menestyä, ei edes päästä menestyksen alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset, katkerat suomalaiset... Täällä kun kukaan ei saisi menestyä, ei edes päästä menestyksen alkuun.
Oletko sitä mieltä, että jossain telkkariohjelmassa esiintyminen ja vaikka kilpailun voittaminen olisi menestystä? Minä en näe sellaista menestymiseksi, enkä tällä tahdo sanoa tästä Sointusta hyvää enkä pahaa.
Menestyminen on sitä, että tulee hyväksi jossain asiassa. Jos vaikkapa opiskelee tohtoriksi, on menestynyt. Jos oppii tekemään hienoa taidetta, on menestynyt. Jos kokee itsensä onnelliseksi, on menestynyt.
Ja melkein aina käyttävät sitä samaa, sanonpa vaan *hiiiiiiiiieeeman* epärehellistä, filtteröityä kuvaa siitä.
Tätä tarkoitan
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000007793032.html
Pakkohan Soinnun on yrittää pysyä lehdissä kun oli biime vuonna tienannut säälittävät 14 000 euroa
Hieno nainen