Mistä löytää naisen jota ei kiinnosta some
Kyllästynyt näihin puhelimensa kyylääjiin. Elämä ei ole ruudun sisällä eikä se someprofiili vastaa todellisuutta vaikka kuinka koittaisi valehdella itselleen ja muille. Siitä IG-profiilista ei pidemmän päälle jää käteen yhtään mitään.
M29
Kommentit (19)
Kuten ei sinustakaan. Paras paikka etsiä ei ehkä ole some. Tämä on some, mene helevettiin täältä.
Mitä sitten haluaisit tehdä? Miten viettäisit aikaa?
Ite tuijotat. Nytkin sieraimet mollottaa kohti näyttöä
Määrittele mitä somella tarkoitat.
Some vielä menee, mutta olishan se noloa kun minä en harrasta älypuhelimia ja jos nainen tuijottaisi koko ajan puhelinta. Oltaisiin kuin eri planeetoilta.
Vierailija kirjoitti:
No tämä ainakin täysin väärä paikka.
Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Some vielä menee, mutta olishan se noloa kun minä en harrasta älypuhelimia ja jos nainen tuijottaisi koko ajan puhelinta. Oltaisiin kuin eri planeetoilta.
Oijoi,minulla on yksi sinkku tuttu jolla ei ole älypuhelinta vaan ikivanha nokialainen. Ei ole facebookissa tms kun ei kuulema kiinnosta. Puhelin on jostain vuodelta 2000!
Eli on niitä somettomia naisia..mutta mistä niitä tosiaan löytää?
Vierailija kirjoitti:
"Kuin" 😂😂😂😂😂
Ei oikein mistään. Some on pilannut naiset täysin, vähän kuin nettiprno miehet.
Täällä yksi, jolla ei ole tunnuksia yhtään mihinkään paitsi sähköpostiin. En itse käytä kännykästäkään kuin viestejä ja puheluja, nettiä en ollenkaan puhelimella käytä, paitsi no joo googlemapsia ku lähdetää reissuun ku ei oo viä hankittu navigaattoria xD
Itseäki ärsyttää ku nykyään kaikki kaverit kahvipöydässäkin vahtaa puhelinta, mutta pahin on ehdottomasti snapchat, siinä vahtaat ku kaveri ilmeilee puhelimelleen ja huomaa sinutkin siinä ohessa "joskus"...
Tää on ainoa paikka jota välillä kerran kuussa selailen aikani kuluksi ja harvoin kommentoin.
Terv. Nainen 30v
No et täältä somesta ainakaan. Ja siinä vaiheessa kun tapailu alkaa niin voi sanoa että keskittyisitkö nyt minuun, se on kohteliasta. Siis se että keskittyy toiseen eikä puhelimeen.
Tinderi..eiku kaupan kassajonosta.
Vierailija kirjoitti:
No et täältä somesta ainakaan. Ja siinä vaiheessa kun tapailu alkaa niin voi sanoa että keskittyisitkö nyt minuun, se on kohteliasta. Siis se että keskittyy toiseen eikä puhelimeen.
Jos tuollaista joutuu pyytämään niin se on jo game over.
Että voisitsä nyt huomioida minut etkä puhelinta...:D
Goodbye.
No täällä ois yks....Toisen ihmisen kanssa nauraminen lämmittää, virtuaaliset tykkäykset ja yläpeukut ei juurikaan
N33
No tämä ainakin täysin väärä paikka.