Tämä on vuoden lutuisin video: Kuhmolaispoliisi pelasti orvon karhunpennun, joka ei olisi selvinnyt ilman apua – katso, miten pentu reagoi uuteen ympäristöönsä
Tämä on vuoden lutuisin video: Kuhmolaispoliisi pelasti orvon karhunpennun, joka ei olisi selvinnyt ilman apua – katso, miten pentu reagoi uuteen ympäristöönsähttps://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tama-on-vuoden-lutuisin-video-kuhmo…
Kommentit (14)
Kyllä Sulo pitää hyvän huolen metsänomenasta.
Ihana karhunpoika ! Maailmassa vielä toivoa .
Jos aikuisista yksilöistä puhutaan, niin suden katse on yleensä sellainen jäätävä villieläimen tuijotus. Karhun silmät on kuin ihmisellä.
Ui, vieläkö tohon saisi köysiradan yläpuolelle!
Mä katsoin tuon videon eilen illalla varmaan kymmenen kertaa, kun en saanut silmiäni irti tuosta suloisesta reppanasta, han sydämeen asti kävi sen pelokas katse. 😍
Mitähän emolle tapahtui? Lichtensteinin prinssi Josef-Emanuel kävi ampumassa?
No joo 😍
Tai kelpaako jaettu ykkösija? Oli se Pullervon pikku pieru aika mainio myös.
Vaikka tuo pieni karhun pentu näyttää söpöltä, on sekin aika vaarallinen ihmiselle. Sen eläin-mitokondrioista 🐻 johtuvat lihasvoimat ovat suuret.
Setä kertoi, että luovutetun Karjalan Salmissa oli kaadetulta? (emo?)karhulta jäänyt tuollainen pentu, jonka kanssa setä oli leikkinyt. Oli vähän kiusoitellutkin jolloin pentu oli suuttunut ja läväyttänyt tyynyn seinään sellaisella voimalla 💥 että hyvä ettei mennyt seinästä läpi!😲
Mihin mä olen joutunut, mitä tapahtuu, missä mun äiti on, haluun kotiin. ÄITIIII!!! 🐻 😭
No oli pelokkaan näköinen.