Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ihmiset jotka sinua ärsyttävät?
07.05.2021 |
Naiset, jotka valittavat siitä, että isoista rinnoista aiheutuu selkäkipuja, mutta käyttävät itse vääränkokoisia rintaliivejä eivätkä kelpuuta ammattilaisen suosittamia koska ne tuntuvat alkuun hieman oudoilta, koska ovat tottuneet vääränkokoisiin...
Kommentit (2)
Kulkureittien tukkijat julkisilla paikoilla. MIKSI pitää jäädä jumittamaan keskelle sitä kaikkein ahtainta paikkaa, mistä kaikkien muiden pitäisi päästä kulkemaan?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mulla on menossa joku hormonimyrsky ja oman miehen hitaus alkanut ärsyttää suunnattomasti. Osaa kyllä ja rekisteröi puheen, mutta aina menee muutama sekunti mielestäni liikaa, ennenkuin vastausta kuuluu. Nousen ylös sohvalta ja kysyn ottaako kahvia. Joudun oviaukossa pysähtymään odottamaan mahdollista vastausta, joka on järjestään kyllä. MIKSI EI VOI SANOA HETI, ettei tarvitse oikein pysähtyä odottamaan?!? Sama juttu, jos maitopurkki kaatuu, hän jää katsomaan sitä maidon valumista ja herää vasta sitten kun minä olen jo luutun kanssa apajilla. Jos vaikka nostaisi sen purkin, ettei kaikki ehdi valua matolle...