Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten palstallakin jankkaavat pilkunviilaajat suhtautuu, kun tekevät itse virheen?

Vierailija
06.05.2021 |

Välillä tuntee ihan myötähäpeää, kun joku alkaa jankuttaa viestitolkulla, kuinka tyhmiä seiskan oppilaita palsta on täynnä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin korjaan mielelläni toisten virheitä tai kommentoin hölmöjä ajatuskulkuja. Vastaavasti olen kyllä ihan valmis myöntämään, että teenpä virheitä minäkin enkä edes tiedä kaikkea. Elämän pitäisikin olla jatkuvaa oppimista ja ehkä jopa kehittymistä.

Vierailija
2/11 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😱😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kiittänyt korjauksesta, jos joku huomauttaa täällä tekemästäni kirjoitusvirheestä. Aina voi oppia paremmaksi kirjoittajaksi.

Vierailija
4/11 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tunnen myötähäpeää, jos joku tekee kirjoitusvirheen. Kun samalla vaivalla voi asiat kirjoittaa myös oikein. Kertoo jotain ihmisestä, jos haluaa kirjoittaa väärin. Häpeän myös omia kirjoitusvirheitäni.

Vierailija
5/11 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas tunnen myötähäpeää, jos joku tekee kirjoitusvirheen. Kun samalla vaivalla voi asiat kirjoittaa myös oikein. Kertoo jotain ihmisestä, jos haluaa kirjoittaa väärin. Häpeän myös omia kirjoitusvirheitäni.

Niin... Enhän sinua tunne, mutta voisin saman teorian mukaan väittää, että olet neuroottinen ja siksi vähän onneton, koska syyllistet muita ja itseäsi virheitä. Voisin jopa kehotta sinua tutustumaan rankaisevaisuuden tunnelukkoon. Sen ymmärtäminen ja työstäminen vaikuttaa ensisijaisesti omaan hyvinvointiisi.

...mutta niin, ellei totuus unohtuisi, ei täällä kerrottu mielipiteesi kerro sinusta ihmisenä ;)

Vierailija
6/11 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin... Enhän sinua tunne, mutta voisin saman teorian mukaan väittää, että olet neuroottinen ja siksi vähän onneton, koska syyllistet muita ja itseäsi virheitä. Voisin jopa kehotta sinua tutustumaan rankaisevaisuuden tunnelukkoon. Sen ymmärtäminen ja työstäminen vaikuttaa ensisijaisesti omaan hyvinvointiisi.

...mutta niin, ellei totuus unohtuisi, ei täällä kerrottu mielipiteesi kerro sinusta ihmisenä ;)

Ps. jätin sinua varten muutaman virheen

Vierailija
7/11 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ps. jätin sinua varten muutaman virheen

Kertoo myös sinusta että huomasit omat virheesi ja nolostuksen vuoksi käänsit ne tarkoituksellisiksi? ;)

Kaikkihan tämä kirjoittelu kertoo meistä kaikista eikä kukaan ole täydellinen.

-Eri

Vierailija
8/11 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käytännössä, kun tekee itse virheen, niin se yleensä se kiivaasti yritetään peittää ottamalla puheenaiheeksi jonkun muun virheet.

Eli huomio toisaalle.

Vierailija
9/11 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teen virheen, huomaan sen julkaistuani viestin ja kirjoitan viestin alle että po. jotain.

Vierailija
10/11 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan siitä opikseni. Kuten toivoisin niidenkin tekevän, joiden virheitä joskus korjailen.

Vierailija
11/11 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En te virheita kirjoituksesa.

Olen täydellinen mamma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi