Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seronil pienellä annostuksella, kokemuksia?

Vierailija
06.05.2021 |

Määrättiin Seronil pahaan masennukseen, voimakkaaseen ahdistukseen, pakko-oireisiin ja paniikkikohtauksien hallintaan. Lääkäri sanoi, että vastetta tulee vasta siitä 20mg ylöspäin, ja aloitus nyt tällä 10mg koska olen hyvin herkkä sivuvaikutuksille. Olen viikon syönyt vielä tuostakin puolta eli vitosta, ja päivittäiset paniikkikohtaukset sekä disso-oireilu katosi heti ekan oton jälkeen. Voiko oikeasti toimia jo näin pienelläkin annoksella jollain tasolla? Olen kokeillut _monia_ mielialalääkkeitä, ja aina ennen oireilu pahentunut huomattavasti heti alussa, enkä ole koko viikkona tarvinnut yhtäkään Opamoxia, kun ennen niitä meni useampi viikossa.

Myös painon mahdollinen nousu huolestuttaa, kun on syömishäiriötaustaa (taipumusta ahmimiseen). Netistä löytyy enemmän kokemuksia niiltä, jotka syöneet reippaampaa annosta. Kokemuksia?

Ja nyt ei kiinnosta ne vaihtoehtoiset hoitovinkit mielenterveysongelmiin, niitä on kokeiltu pitkät ajat jokaista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kanssa pohtinut seronilin hankkimista, mutta pelottaa miten se vaikuttaa syömisiin ja painoon sekä sivuoireet muutenkin.

Vierailija
2/3 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kanssa pohtinut seronilin hankkimista, mutta pelottaa miten se vaikuttaa syömisiin ja painoon sekä sivuoireet muutenkin.

No siis tätähän syödään isolla annoksella ahmimishäiriön hoitoon, mietin myös, miten käy pienen annoksen kanssa.. Yleisesti ottaen olen pärjännyt oikein hyvin pienillä annoksilla jokaisen lääkkeen kanssa, yhden kanssa tuli lisäkiloja 20 siitä huolimatta, muiden takia en taas ole kyennyt syömään kamalan olotilan vuoksi. Mulle ainakin sanottu että voi huoletta aloittaa vaikka juurikin puolikkaalla annoksella jos sivuoireet pelottaa, ja nostaa vähitellen vaikka 1/4 siitä ja niin edelleen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset