Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tavallista, että deittailumaailmassa pidetään ihmisiä ns. takaportteina?

Vierailija
06.05.2021 |

Eli että vaikka tapailisit henkilöä A, niin pidät kuitenkin varasijalla henkilöä B, koska et voi olla varma meneekö juttu A:n kanssa mönkään.

1. Oletko sinö tehnyt näin?
2. Oletko mies vai nainen?
3. Uskotko/tiedätkö itse tapailleesi henkilöä, joka on sinua tapaillessaan pitänyt toista varasijalla tai oletko itse ollut se varasijalla oleva?
4. Mitä ajatuksia tämä ilmiö sinussa herättää?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kuinka tavallista on, mutta en ole tehnyt noin, koska en näe siinä mitään järkeä. Jos olen ollut ihastunut, muut eivät ole kiinnostaneet. Jos en ole ollut ihastunut, en ole tapaillut.

Vierailija
2/15 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. olen ja teen myös parhaillaan niin

2. Mies

3. Tiedän näin olleen ja vaikka toiselle kierrokselle lähtiessäni päätin etten itse aio tehdä, niin tässä sitä ollaan. Miksen minäkin kun ne muutkin?

4. En pidä, mutta se on näemmä pelin henki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Yksi on ylitse muiden, mutta hän on varattu, jolloin kaikki muut ovat käytännössä takaportteja.

Olen parisuhteessa kakkosvaihtoehdon kanssa.

2. Olen nainen.

3. En usko itsekään olevani kumppanini ykkösvaihtoehto.

4. Tämä on normaalia.

Vierailija
4/15 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/15 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. En ole tehnyt niin. En ole kylläkään ehtinyt deittailla kuin vasta kolmea eri ihmistä.

2. Olen 27-vuotias nainen.

3. En usko, että kukaan noista kolmesta teki minulle niin.

4. Mun mielestä tuo ei ole normaalia. Tiedän sen olevan yleistä nuorten keskuudessa etenkin tinder-maailmassa. Minulla oli ystävätär, joka deittaili juurikin noin. Samaan aikaan kuviossa oli aina ainakin kolme eri jätkää, jotka eivät tienneet toisistaan. Saattoi samana päivänä mennä treffeillekin niistä useamman kanssa. Hän kuitenkin odotti miehiltä, että heillä on kiinnostusta vain häneen. Mielestäni jos on oikeasti ihastunut, niin näkee vain sen yhden ihmisen kerrallaan. Näin ainakin minulla.

Vierailija
6/15 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kyllä, tapailuvaiheessa saatoin vielä kirjoitella tai soitella jonkun toisen/toisten kanssa

2. Nainen

3. Yksi lopetti tapailun, koska olikin enemmän kiinnostunut toisesta tapailemastaan naisesta. En tiedä kumpi meistä oli alunperin "varasijalla", minä varmaan.

4. Parempi olisi keskittyä vain yhteen kerrallaan, mutta vaikka ei itse tuota tekisi, kannattaa ainakin varautua siihen että tapailukumppanilla saattaa olla useampi rauta tulessa.

Vierailija
7/15 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Oletko sinö tehnyt näin?

- Olen.

2. Oletko mies vai nainen?

- Nainen.

3. Uskotko/tiedätkö itse tapailleesi henkilöä, joka on sinua tapaillessaan pitänyt toista varasijalla tai oletko itse ollut se varasijalla oleva?

- Kyllä.

Vierailija
8/15 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Olen

2. Nainen

3. Tiedän

4. Ei mitään

Vierailija
9/15 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on.

Vierailija
10/15 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös normaalielämässa  pidetään  varalla  yhtä vaihtoehtoa. Ei sitä missään ole kielletty. Eihän kukaan  tiedä ennakoon  onko ykkänen vai  kakkonen.

Vierailija
11/15 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin varasijalla olevan valmiiksi mutta otin häneen yhteyttä vasta sitten kun ensimmäisellä sijalla olevan kanssa ei natsannut. Olen nainen.

Vierailija
12/15 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko salapano varasuhde?

Panen naapurin pekkaa

Miehelläni on pieni penis ja se haisee.

Pekalla on iso kulli?

Vierailija
13/15 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami kuronen tässä moi!

Mä tykkään tzekkaa blondien tarjonnan missikisoissa.

Jos Miss Suomen kanssa ei nappaa

niin sit otan niitä varasijoilla olevia:)

Ou jeah rock!

Vierailija
14/15 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sille ahkerasti viestejä pommittavalle varasijalaiselle vastaillaan jaa/joo, eikös se niin mene.

Vierailija
15/15 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän muutaman kerran voi tapailla useampaakin. Jos vaikka Tinderistä löytää kolme mukavaa ihmistä. Kyllä heidän kanssa voi tapailla. Sitten jos ei innosta niin juttu jää siihen.