Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvamahan peittely

Mamma99
06.05.2021 |

Joudun tapaamaan pari ihmistä kun rv 20. On sen verran kiusallinen tapaaminen, että en haluais samalla, että huomaavat mun olevan raskaana. Miten ootte saanu raskauden salattua kun maha jo selkeästi pömpöttää ja näyttää vauvamahalta. Nyt rv 18 eli vähän kasvaakin vielä. Hoikka olen. Vaatteet pitäisi olla semmoset semisiistit eli urheilu ja kotivaatteet pois laskuista.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita jakku tai neuletakki yksivärisen vaatteen päälle.  Ei vyötä tai kuvioita vatsan kohdalle.

Yläosaan huivi tai näyttävä koru johon katse kohdistuu.   

Vierailija
2/18 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö joku empire- tai A-linjainen mekko/yläosa? Ylipäänsä joku löysempi malli, muttei mieluiten mikään putkilo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota mietin. Poikkeaa vaan mun tyylistä niin, että herättääkö sekin epäilyn. Jakku ainakin kuulostaa liian oudolta. Pitkä neuletakki, mutta sen alta maha pilkistää tosi huomattavasti kun kokeilin. Edestä ei silloin niin huomaa, mutta jos sivuprofiili sattuu sopivasti. Huivi ehkä hämäisi tai kiinnittäisi ainakin huomion ylemmäksi.

Vierailija
4/18 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta oho, kerrankin tuleva mamma joka ei halua oikein silitellä ja korostaa mahaansa kun se raskaus tekee hänestä nyt niin ihmeellisen ja haluaa huomiota.

Arvostan sua!

Vierailija
5/18 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma99 kirjoitti:

Tuota mietin. Poikkeaa vaan mun tyylistä niin, että herättääkö sekin epäilyn. Jakku ainakin kuulostaa liian oudolta. Pitkä neuletakki, mutta sen alta maha pilkistää tosi huomattavasti kun kokeilin. Edestä ei silloin niin huomaa, mutta jos sivuprofiili sattuu sopivasti. Huivi ehkä hämäisi tai kiinnittäisi ainakin huomion ylemmäksi.

Googleta O-vartaloisen pukeutumisohjeita.

Ja onnea odotukseen!  

Vierailija
6/18 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä toppi, jossa kuminauhatiukennus helmassa lantion kohdalla. Neuletakki siihen päälle.

Vierailija
7/18 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita joku vaalea paitapusero alle ja tumma jakku tai neuletakki siihen päälle. Napit vain yläosasta ja vaalea pusero saa näkyä sieltä alta. Kaulukset voi kääntää vielä siihen jakun päälle. Siihen tumma ja yksinkertainen alaosa. Tuo pusero voi olla aika pitkä ja väljä.  Mulla olisi semmoinen kätsy huijauspaita, joka on hihaton, väljä, isoa kuviota ja kuminauha helmassa. Sen kanssa kun laittaa mustat housut ja mustan jakun tai neuletakin, maha peittyy kyllä.

Vierailija
8/18 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuubitoppi ja farkkusortsit

Vierailija
9/18 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tapaaminen on sellainen missä pitää salata että saa lapsen?

Ymmärrän alkuraskauden mutta ihmettelen jis raskaus noinkin pitkällä että miksi pitää salaamalla salata?

Vierailija
10/18 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi tämmöinen, vai meneekö tyyliltään ihan pieleen? Ostin ite synnytyksen jälkeen kun vartalo ei oo palautunu (vieläkin 3 kk jälkeen näytän kun oisin sen 20 viikkoa raskaana), hyvin peittää ja tykkään.

https://www.vimmacompany.com/product/lyyli/

Tälläisen laitoin myös tilaukseen, tämänkin alla saa olla melkein minkälainen vartalo vaan, uskoisin... Tulee varmaan tänään postissa.

https://www.vimmacompany.com/product/kalla-tommi-musta-harmaa/

Vierailija
11/18 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta oho, kerrankin tuleva mamma joka ei halua oikein silitellä ja korostaa mahaansa kun se raskaus tekee hänestä nyt niin ihmeellisen ja haluaa huomiota.

Arvostan sua!

Sinulla on erikoisia tuttuja?

Itse en ole törmännyt mainitsemaasi prinsessointiin, ihan normi ihmisiä on olleet tapaamani odottajat, harvempi edes haluaa, että kukaan lääppii mahaa.

En arvosta ennakkoluulojasi

Vierailija
12/18 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googleta O-vartaloisen pukeutumisohjeita.

Ja onnea odotukseen!  

Kiitos! Hyvä ajatus, googletan.

Vierailija
13/18 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän alkuraskauden mutta ihmettelen jis raskaus noinkin pitkällä että miksi pitää salaamalla salata?

Eivät kaikki halua että omasta raskaudesta tulee jokaisessa tapaamisessa mikään "juttu". Helposti muut alkavat nähdä toisen persoonan sijaan pelkkänä äitinä, heikkona ja hauraana. Ei kovin hyvä minkäänlaisissa neuvotteluissa.

Vierailija
14/18 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli raskausaikana poncho. Olin raskaana just sopivasti talvella, niin kukaan ei ihmetellyt, miksi tuolla on aina tuo neuleviitta päällä.

Vierailija
15/18 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei olisi onnistunut mitenkään. Tuossa vaiheessa mulle alkoi tulla ekat kyselyt että "joko kohta syntyy?" Mutta joku a-linjainen mekko?

Vierailija
16/18 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mulla se maha näkyi kaikista joustavissa paidoissa tosi selkeästi, vaikka olisi ollut vähän löysäkin vaate, mut jäykemmät kankaat piilotti tosi isonkin mahan vielä aika hyvin. Eli ehkä laittaisin löysän kauluspaidan, paitamekon tms. ja siihen ehkä vielä paksun, löysän cropatun neuleen päälle, tyylin näin http://fashiongum.com/wp-content/uploads/2015/01/Trendy-Ways-To-Wear-Cr…

Vierailija
17/18 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan sua!

En ymmärrä teitä raskaana olevien kyttääjiä. Mä en ymmärrä, miksi mun pitäis vaivautua siitä, että joku koskettelee mahaansa, ja miksi se muka on merkki siitä, että just mun pitäis sitä huomioida. Selittäkää joku tämä.

Vierailija
18/18 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vain halua, että juuri siinä tilanteessa huomio kiinnittyy mun raskauteen. Exän sukulaisia, jotka ovat myös perhetuttuja mun lapsuuden perheen kanssa. Exän kanssa virallisesti erottiin vasta kun olin jo suhteessa nykyiseen ja aika pian sen jälkeen huomasin olevani jo raskaana (nykyiselle, exän kanssa seksielämä kuivaa jo kauan ennen suhteen viralista loppua).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi