Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seuranhakupalstat

Vierailija
05.05.2021 |

Tuli yhdestä toisesta ketjusta mieleen, että ootteko käyttäneet noita netin seuranhaku palstoja?
Ja löytääkö niistä oikeesti seuraa vai ovatko vaan ajanhukkaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vilkaissut, mutta näin 40+ miehenä on masentavaa huomata, että mielenkiintoa herättävät vain ne alle 30 vuotiaat hyvännäköiset pimatsut, eivät omanikäiset veltot täti-ihmiset.

Vierailija
2/7 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan itsestäsi. Millaisen kuvan annat itsestäsi ja vastavuoroisesti mimmoista seuraa haet. Itse saan miehenä hyvin vastauksia ja yhteydenottoja naisilta, mutta oman ikäryhmäni naiset eivät usein ulkonäöllisesti tai muuten täytä kriteerejäni. Eliittikumppani sivuilla on huomattavasti tasokkaampaa seuraa kummastakin sukupuoleita kuin muilla palstoilla, jos olet yli 30 vuotias. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin pari kk sitten kolme viestiä kuvattomana kuvattomalle profiilille, esittelytekstin perusteella. Kaikki kolme ilahtuivat ja vastasivat. Yksi olisi halunnut tavata heti, toinen oli varattu ja kolmannen kanssa olemme kirjoitelleet ja vaihtaneet kuvia, molempia kiinnostaa edelleen ja ensi viikolla tavataan. :) N44

Vierailija
4/7 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vilkaissut, mutta näin 40+ miehenä on masentavaa huomata, että mielenkiintoa herättävät vain ne alle 30 vuotiaat hyvännäköiset pimatsut, eivät omanikäiset veltot täti-ihmiset.

Ja tuon takia naisena poistin ilmoitukseni reilun vuorokauden jälkeen Pannarista. Miehet eivät edes lukeneet sitä vaan yhteydenottoja tuli jopa yli 20 vuotta vanhemmilta. Ja ihan selkeät ikärajat olin merkinnyt ja muutenkin mitä haen.

Vierailija
5/7 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuon takia naisena poistin ilmoitukseni reilun vuorokauden jälkeen Pannarista. Miehet eivät edes lukeneet sitä vaan yhteydenottoja tuli jopa yli 20 vuotta vanhemmilta. Ja ihan selkeät ikärajat olin merkinnyt ja muutenkin mitä haen.

Ne on pinnallisille ihmisille tarkoitettu. Pinnan pitää olla tip top ja paperilla kaiken ok ennen kuin kiinnostuu, toisin kuin livenä.

Vierailija
6/7 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin näin miehen näkökulmasta ajanhukkaa. Kiinnostusta ei saa kuin naisilta, joiden mielenlaatu on vähintäänkin, hmmmm, erikoinen ja ei niin sopiva pidempää yhteiseloa ajatellen.

Vierailija
7/7 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden miehen, joka löysi heti kumppanin. Nyt on kaikki mistä on perhe-elämässä haaveillut. Suhde on kestänyt. 

Mutta noin yleensä, jos parinhaku perustuu kuvaan, niin kyseessä on karjamarkkinat. Yleensä naiset saavat huomiota, ja monesti varatulta miehiltä. Jos mies saa huomiota, pitää olla tosi hyvä. Eli päättele siitä, kannattaako valittaa kun saa "sekundaa".

Joillain tapaa erityisryhmille saisi olla omat palstansa. Itsekin olen sekundaa, mutta en etsi elämänkumppania, vaan ystävää. En halua naamaani arvosteltavaksi tai kuvittelua siitä, että olisin halpa panopuu, joka yksinäisyyttään suostuu mihin vaan. Eli kannattaa etsiä muualta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi