Ovatko naiset koskaan toisilleen yhtä ilkeitä kuin miehet ovat toisilleen?
Esim. itse kun kerran laitoin alastonkuvani alastonsuomi-nimiselle sivustolle, niin joku nuori jäpikkä tuli saman tien irvailemaan: "Mikäs pikku patukka se siellä oikein nöpöttää?".
Sitten kun tämä kaveri huomasi, että ilmoitin hakevani naispuolista seuraa, niin siihenkin liittyen se alkoi vittuilemaan: "Odottaa karvaisen karvaista, maskuliinista perärööriä".
Mietin, että ovatko naiset koskaan toisilleen noin ilkeitä? Kerran näin kyllä siellä alastonsuomessa, kun joku parikymppinen nainen kommentoi jonkun toisen suunnilleen samanikäisen naisen alapään kuvaa kirjoittamalla "Hyi **ttu!".
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Mikä alastonsuomi? Joku epätoivoisista epätoivoisempien jämien sivusto?
Se on vähän niinkuin Irc-Galleria ekshibitionisteille.
AP
Jos asiaa ajatellaan työyhteisöissä, miehet tulevat hyvin toimeen keskenään ja naisvaltaisilla aloilla kauna, kateus ja kiusaaminen on jokapäiväistä. Naiset eivät tule toimeen keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Jos asiaa ajatellaan työyhteisöissä, miehet tulevat hyvin toimeen keskenään ja naisvaltaisilla aloilla kauna, kateus ja kiusaaminen on jokapäiväistä. Naiset eivät tule toimeen keskenään.
Jännä miten eri kokemuksia ihmisillä on. Minä olin kauan miesvoittoisessa työpaikassa ja huh huh sitä juoruilun ja draaman määrää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten eri kokemuksia ihmisillä on. Minä olin kauan miesvoittoisessa työpaikassa ja huh huh sitä juoruilun ja draaman määrää!
Jos miesvoittoisessa työpaikassa olet kokenut tuollaista niin mukaan on tainnut lorahtaa muutama homo liikaa.
Olen alalla, jossa on sekä naisia että miehiä eri tehtävissä. Molemmat on kovia juoruamaan. Miesten maailma on aika kova arvomaailmaltaan. Jos joku yrittää kaikkensa todistaakseen oman osaamisensa ja väsyy, ei toista auteta. Naiset herkemmin ovat herkemmin huolehtineet kollegan hakemaan apua ja kysyvät, että kuinka toinen voi.
Mikä alastonsuomi? Joku epätoivoisista epätoivoisempien jämien sivusto?