Vasta kaksi rokotetta saanut voi tavata ja esim. halata läheisiään normaalisti
Kommentit (12)
Ihan normaalisti olen läheisimpiä ihmisiä tavannut ja halannut. *gasp*
Halailukulttuuri ei kuulu Suomeen.
Viruksen RNA-rakenne on jatkuvassa muutoksessa. Siksi influenssarokotuksiakin jaetaan joka syksylle vuosittain. Tämä virus on saanu tarttuma- ja kehityspintaa nyt globaalilla skaalalla - jatkoa ajatellen...
Mitäpä jos ap vaan opettelisi käsienpesukulttuurin eikä alkaisi jaotella ihmisiä yhden tai edes kahden rokotetyypin saaneisiin ja saamattomiin. Piste.
Saako tavata ja halata epänormaalisti?
Miksi ketään pitäisi halata? Ihan hyvin pärjää halaamattakin.
Ärsyttää nää rokotehullut. Se on ihan ok. jos saat siitä turvallisuudentunnetta. Mä saan siitä turvallisuudentunnetta, kun en anna tunkee itteeni jotain ainetta, josta en edes tiedä mitä se sisältää.
En tule ottamaan tota rokotetta, ennen kuin pitkäaikaissuraukset on nähty ja se , että onko siitä todellisuudessa hyötyä pidemmän päälle. Mutta en myöskään ruoski niitä, jotka rokotteen ottaa.
ENKÄ VARSINKAAN YMMÄRRÄ TOLLASTA PAINOSTAMISTA!PISTE!
Parempi, että kaksi rokotusta saanut halailee toista kaksi rokotusta saanutta.
Koronan paras sivutuote on ollut se, että se halailu on loppunut!
Entä koronan sairastanut, saako hän halata vai tuleeko meille nyt paarialuokka eli ne, joita ei rokoteta (ei ole enää tarpeen), mutta jotka jo ovat immuniteetin hankkineet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ketään pitäisi halata? Ihan hyvin pärjää halaamattakin.
Jos sun lastenlapsesi juoksisi sinua halaamaan, niin työntäisit ne pois? Sellaiset 3-7 vuotiaat, jotka vielä hihkuvat siinä että nyt mä tuun halaamaan, sinä tönisit heidät kylmästi pois ja sanoisit että ihan hyvin pärjää halaamattakin?
Tämä siis olettaen että sinulla olisi lastenlapsia. Eihän sinulla sellaisia tietenkään ole.
Etenkään yksi rokote ilman tehostetta tosiaan ei poista oireettomien ja oireellisten lievempien tartuntojen riskiä.
Se kyllä vähentää niiden lievempienkin tartuntojen riskiä mutta vähemmän kuin sairaalahoitoa vaativien koronatartuntojen riskiä.
Joten rokotettukin voi levittää viruksia fyysisen kosketuksen kautta esim. saatuaan viruksia iholleen tai vaatteisiinsa esim. pinnoilta, mutta myös erityisesti esim. yskiessään tai aivastaessaan sairastaessaan oireetonta tai lieväoireista koronainfektiota rokotuksesta huolimatta.
Mieti ennen kuin kirjoitat.