Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, sulaako selluliitti vielä +50v.??

Vierailija
05.05.2021 |

Kannattako yrittää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, eilen aloitin kuivaharjauksen =D 54 v. Ei siitä varmaan haittaakaan ole. 

Vierailija
2/10 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N54 kirjoitti:

En tiiä, eilen aloitin kuivaharjauksen =D 54 v. Ei siitä varmaan haittaakaan ole. 

Sama. Millainen harja on hyvä? Terv. ap 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa varmaan, koska selluliitti on geeneissä kenelle sitä tulee ja kenelle ei. 

Vierailija
4/10 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se juoksemalla ja kävelemällä ja salilla ja jumpalla sulaa.

Liikkumaan vaan ja muista juoda vettä ja syödä normaali ruokaa, sopivasti.

Kannattaa käydä metsä kävelyllä, koska se vähentää stressiä. Stressi estää sitä, että ei lähde sulamaan, kun tulee stressihormonia. Ota rennosti. RentoutusharjoituksiaVenyttele.

Vierailija
5/10 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N54 kirjoitti:

En tiedä, mulla vaan joku vanha pesuharja, mitä yhteen aikaan saunassa käytettiin =D Minäkin otan mielelläni vinkkejä vastaan :) Ja mulla kyllä ei salitreenillä ole selluliitit lähteny, käyn kuitenki joka toinen päivä. 

Vierailija
6/10 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että sulaa. Itselläni oli jonkun verran selluliittia, joka näkyi, kun esim. puristi reittä. Muutama vuosi sitten aloin liikkua enemmän, nykyisin enimmäkseen juoksen pitkiä lenkkejä. Selluliittia ei enää ole. En oikeastaan tiedä, missä vaiheessa se lähti. Huomasin vain, että sitä ei enää ole. Jalkoihin ja pyllyyn on tullut jonkun verran lihastakin, eli ovat aika erinäköiset nyt kuin lähtötilanteessa.

Uimahallissa olen vanhoilla naisilla nähnyt sellaista kovannäköistä selluliittia, semmoista muhkuraa. Mä en tiedä, lähteekö se millään. Olen nyt 43 v.

Vierailija
7/10 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N54 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N54 kirjoitti:

En tiedä, mulla vaan joku vanha pesuharja, mitä yhteen aikaan saunassa käytettiin =D Minäkin otan mielelläni vinkkejä vastaan :) Ja mulla kyllä ei salitreenillä ole selluliitit lähteny, käyn kuitenki joka toinen päivä. 

Katsoin just videon, jossa käytettiin kuorintakintaita, sillä saa molemmat puolet kerralla käytyä läpi. Nuo pitää ostaa ja ehkä Ecotools harja ongelma-alueelle. Liikunta mukana arjessa aina. -ap

Vierailija
8/10 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliittia voi olla, vaikka olisi laiha tai treenaisi, mutta toki niistä on hyötyä. Riittävä kaliumin ja nesteen saanti auttaa selluliittia vastaan, kuivaharjaus yksinään tuskin tekee paljon pitkässä juoksussa, jos muita asioita ei korjaa, mutta kyllä siitä varmaan jotain apua on, kun hetkellisesti ainakin näyttää aina paremmalta.

Vierailija
9/10 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt, että selluliitti, siis se ryyniversio johtuu ensisijaisesti hormoneista. Läski ja selluliitti on eri asia. Olen nähnyt selluliittia jo alle 15 vuotiailla liikunnallisilla ja hoikilla tytöillä, eli jos taipumusta siihen on niin en tiedä voiko sitä parantaa. Meillä suvussa on vain vaihdevuosien jälkeen tulevaa selluliittia,jota samaten tulee ihan hoikille liikkuville ihmisille. Mummo hiihti, pyöräili, jumppasi ja käveli 85 vuotiaaksi asti vähintään tunnin päivässä ja oli solakka. Selluliitti sen sijaan pysyi paikoillaan. Myös itselleni on alkanut muodostua sitä vaihdevuosien jälkeen. Liikun päivittäin 1-2 tuntia, olen hyvin hoikka, juon runsaasti vettä ja syön terveellisesti. Minusta on herttaista, että mullekin tulee selluliittiä. Muistan siitä edesmenneet mummoni ja äitini ja tulee tunne, että kuulun yhteen oman suvun naisten kanssa. Olen osa ketjua. Selluliittini on kevyttä kuoppaisuutta pakaroissa ja reisissä, joten ehkä siihen on sen vuoksi helppo suhtautua hellästi.

Vierailija
10/10 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on tulehdussairaus, sokeri ruokavaliosta pois niin todennäköisesti se auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi