Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin Tinderiin ja järkytyin

Vierailija
04.05.2021 |

Koronako aiheutti sen, että suuri osa miehistä on varattuja, jotka hakevat salaista seuraa? Ei niitä noin paljon ollut ennen koronaa, jolloin olin siellä viimeksi. Järkyttäviä profiileja, kehutaan omia sänkytaitoja, vongataan naisia fantasioiden toteuttamiseen puolison luvalla tai ilman. Kuvia haaroväleistä ja rintakarvoista, miehet siis 43-50.. Tuolta sitten pitäisi löytää joku järkevä. Kertokaa mikä on kauhein profiiliteksti mikä teillä tullut vastaan!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Vierailija
2/10 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain seksin hakua varten vapaille ja varatuille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen käyttäjä vaikuttaa omalta osaltaan miten palvelua käyttää. Osa hakee seksiä, ei kaikki.

Vierailija
4/10 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja paras kehu on se kun nämä varatut miehet kehuvat "kielitaitojaan". Ei kannattaisi. Exmieheni oli niissä hyvä. Sen jälkeen moiset itsekehut ovat ollet turhia.

Vierailija
5/10 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Siellä on paljon väkeä tositarkoituksella - kaikki ystäväni ovat löytäneet nykyiset parisuhteensa sieltä.

Vierailija
6/10 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Korona on varmaan vaikutttanut. Ei oo koskaan ennen ollut tällästä, että niin monet miehet on lyhyen keskustelun jälkeen vonkaamassa, ehdottelemassa, haluamassa tavata ja käyttäytyy muutenkin huonosti. Niille kelpais ihan mikä vaan reiäksi. Ällöttäviä. Kokemuksia ikäluokassa 30-40.

Vierailija
7/10 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että oikein järkytyit? Muistitko myös kirjoittaa Ilta-paska lehdillekkin asiasta?

Vierailija
8/10 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään täysjärkinen etsi vakavaa suhdetta tinderistä.

Vierailija
9/10 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uskaltautumassa tinderiin varmaan viimeistään kesällä. Onko vinkkejä miten voisi välttää pahimmat urpot ja jotenkin onnistua löytämään niitä jotka etsii myös ns. tositarkoituksella jotain? Entä näkeekö tutut helposti että olen siellä tai näkeekö profiilin tekstini, vai vain ne joille sovellus mua ehdottaa? Eli siis voiko siellä hakea vaikka tietyn paikkakunnan tietyn ikäiset listaan ja selata? Anteeksi untuvikkokysymykset!

Vierailija
10/10 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnolliset vakavasti seuraa etsivät miehet ei pysy siellä kauaa, kun mun miesystävä. Löysimme toisemme 2viikon tinderöinnin jälkeen, viime kesänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä