Kerääkö joku vielä Arabian astioita
Keräilin Arabiaa jonkin verran mutta enää ei kiinnosta .
Kommentit (7)
Ai et kerääkö? :D Kaikki vanhat naiset kerää Arabian esineitä. Ja ne jotka ei kerää, nii valehtelee. Etkö oo ikinä kattonu Suomen huutokauppakeisarii? :o Eihä siel oo huutamas ku keski-ikäsii naisii ja kaikil on ihme vimma Arabiaan ja Iittalaan.
Miksi joku kerää astioita? Mulla on astioita sen verran kun tarvitsen, miksi niitä pitäisi erikseen kerätä?
Kerään astioita tarpeen ja mieltymysten mukaan. Jotkut on Arabiaa, jotkut ei. En ole ostanut mitään pitkään aikaan kun ei ole ollut tarvetta.
Sain astiat ja mukit lahjaksi ja hyvin ovat kestäneet kohta 20 vuotta.
Täydennän perittyjä astiastoja. Tyttäret varmaan iloisia, kun saavat aikanaan kukin oman Arabian astiaston 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆
Vanhemmilla on ainakin jotain arabian ja muutakin kotimaista keramiikkaa tai lasia vitriini täynnä.
Itse nään astiat ihan vain käyttöesineinä. Minulle on ihan sama onko 1€ kahvikuppi vai 20€ arabia kuppi.
Nykyään ne valmistetaan jossakin romaniassa niin itse kupin hinta on 2€ johon lisätään 18€ arabia design hinta.
Ahaa. Pitäisikö tämän kiinnostaa meitä?
Moni kerää Arabiaa, on myös pelkästään Arabian tuotantoon keskittyineitä yrityksiä, joista ostetaan kokonaisia astiastoja.