Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerääkö joku vielä Arabian astioita

Vierailija
04.05.2021 |

Keräilin Arabiaa jonkin verran mutta enää ei kiinnosta .

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Pitäisikö tämän kiinnostaa meitä?

Moni kerää Arabiaa, on myös pelkästään Arabian tuotantoon keskittyineitä yrityksiä, joista ostetaan kokonaisia astiastoja.

Vierailija
2/7 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai et kerääkö? :D Kaikki vanhat naiset kerää Arabian esineitä. Ja ne jotka ei kerää, nii valehtelee. Etkö oo ikinä kattonu Suomen huutokauppakeisarii? :o Eihä siel oo huutamas ku keski-ikäsii naisii ja kaikil on ihme vimma Arabiaan ja Iittalaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku kerää astioita? Mulla on astioita sen verran kun tarvitsen, miksi niitä pitäisi erikseen kerätä?

Vierailija
4/7 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään astioita tarpeen ja mieltymysten mukaan. Jotkut on Arabiaa, jotkut ei. En ole ostanut mitään pitkään aikaan kun ei ole ollut tarvetta.

Vierailija
5/7 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain astiat ja mukit lahjaksi ja hyvin ovat kestäneet kohta 20 vuotta.

Vierailija
6/7 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydennän perittyjä astiastoja. Tyttäret varmaan iloisia, kun saavat aikanaan kukin oman Arabian astiaston 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Vierailija
7/7 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilla on ainakin jotain arabian ja muutakin kotimaista keramiikkaa tai lasia vitriini täynnä.

Itse nään astiat ihan vain käyttöesineinä. Minulle on ihan sama onko 1€ kahvikuppi vai 20€ arabia kuppi.

Nykyään ne valmistetaan jossakin romaniassa niin itse kupin hinta on 2€ johon lisätään 18€ arabia design hinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme