Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Salossa on paljon koronaa jo pidempään. Tänäänkin 15!

Vierailija
04.05.2021 |

Salohan on pieni kaupunki. Mikä siellä vaikuttaa siihen, että on paljon koronaa. Tänäänkin enemmän kuin esim Turussa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tietoa? Olen seurannut tuota jo muutaman viikon. Ennen siellä ei ollut kohtuuttoman paljon tartuntoja, mutta jostain vaiheessa alkoi olla.

Vierailija
2/20 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain työpaikka-altistumisia ainakin oli ja levisi sitte työntekijöiden perheenjäseniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään tietoa? Olen seurannut tuota jo muutaman viikon. Ennen siellä ei ollut kohtuuttoman paljon tartuntoja, mutta jostain vaiheessa alkoi olla.

Meilläkin on nousua , pelottaa mitä tulee .

Vierailija
4/20 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä asut?

Vierailija
5/20 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorison kokoontumisista kuulemma johtuu. Alle kolmikymppisten keskuudessa leviää.

Vierailija
7/20 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasitteko te aikaisempinakin vuosina ihmisten flunssatartuntoja noin ahkerasti? Miten te ihan oikeasti jaksatte? Tilastoissa ei ole koko aikana esiintynyt mitään poikkeavaa.

On tuo niin ”vakava” tauti, että ihan massatestauksilla sitä pitää etsiä kenellä on virus ja kenellä ei, tosin se positiivisuus ei vielä kerro edes sitä, että tartuttaako sitä virusta eteenpäin, sinullakin on vaikka minkälaisia viruksia jatkuvasti kehossasi.

Veikkaan, että espanjantaudissa ja rutossa ei etsitty ”oireettomia” tai muutenkaan testailtu, kyllä sen huomasi.

Sulkekaa nyt jo se valtamedia ja keksikää itsellenne mieluisaa tekemistä.

Kiinnittäkää ennemmin huomiota siihen, mihin Suomea ollaan viemässä tämän ”pandemian” varjolla! Velkavankeuteen ja kohti liittovaltiota, jokainen vähänkin omilla aivoillaan ajatteleva voi miettiä mitä se tarkoittaa tulevaisuuden kannalta.

Vierailija
8/20 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/5300988/Salon+ilmaantuvuusluku+hu…

Kiitos, mutt ei oo lukuoikeuksia. Mitä tuossa sanotaan?

Vierailija
9/20 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, aika pitkään olet jo saanut pelätä.

Miksi et pelännyt esim. toissa vuonna influenssaa? Influenssassa on ollut nuoria ja perusterveitä teholla paljonkin, siitä ei vain tehty mediaotsikoita samalla tavalla.

Mikäs on koronaan liittyvien kuolleiden (ei siis koronakuolemien) keski-ikä? Nytkö ihmisistä on tullut jotenkin kuolemattomia ja heille taataan iänkaikkinen elämä?

Median tarkoituksena onkin saada ihmiset pelkäämään, sitä kautta nämä älyttömät rajoitustoimet saa helpommin hyväksynnän.

Eikö ollut yhtään omituista, että vielä hetki sitten puhuttiin laajoista liikkumisrajoituksista ja 11 000 tartunnan rikkoutumisesta per päivä, jotta vaalit saatiin siirrettyä? Kuitenkin virallista vaalipäivää seuraavana päivän alettiin jo purkamaan rajoituksia ja liikkumirajoituksetkin unohdettiin aivan täysin.

Joitakin on helppo vedättää ihan vaan flunssalla.

Vierailija
10/20 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ymmärrä, mitä täällä Salossa oikein tapahtuu! Tänään käytiin juuri tyttären kanssa testeissä altistumisen vuoksi.

Vierailija
11/20 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En myöskään ymmärrä, mitä täällä Salossa oikein tapahtuu! Tänään käytiin juuri tyttären kanssa testeissä altistumisen vuoksi.

Vai että testeihin ihan altistumisen vuoksi, huoh.

Ehkä joskus vielä tulee se hetki, kun nämä ”altistumisen vuoksi” testeissä kävijät tajuaa, että he itse pitkittävät tätä ”pandemiaa” käymällä testattavana. Jos tulet kipeäksi, pysyt kotona niin kuin ennenkin.

Kyllä sivisisaatio on romahtanut heikolle tasolle, kun noin yksinkertaisia asioita ei enää osata.

Vierailija
12/20 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti olet joka vuosi käynyt yhtä ahkerasti testeissä myös influenssan takia, jos et niin luulisi olevan huono omatunto.

Vierailija
13/20 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joskus vielä tulee se hetki, kun nämä ”altistumisen vuoksi” testeissä kävijät tajuaa, että he itse pitkittävät tätä ”pandemiaa” käymällä testattavana. Jos tulet kipeäksi, pysyt kotona niin kuin ennenkin.

Kyllä sivisisaatio on romahtanut heikolle tasolle, kun noin yksinkertaisia asioita ei enää osata.

En minä näitä ohjeita ole keksinyt, että testiin piti mennä! Ihan hullua tämä on minunkin mielestä!

Vierailija
14/20 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Hysteerikkojen pillin mukaan pitäisi loputtomiun tanssia. Pysykää kotona jos olette kipeitä. Leikkikää vaikka vuotta 2019 kun ihmisillä oli vielä terve järki ja aivot mitä käyttivät.

Vierailija
15/20 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salon kaupungin mukaan viime viikon tartunnoissa ovat korostuneet nuorison vapaa-ajan kokoontumisiin liittyvät ryppäät. Viime viikolla ikäryhmässä 0–15-vuotiaat tartuntoja oli 13, ikäryhmässä 16–19-vuotiaat 16 ja 20-vuotiaiden ja sitä vanhempien ikäryhmässä kokonaisuudessaan 17.

Ts

Vierailija
16/20 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntteja juoppoja pitäjä täynnä

Vierailija
17/20 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä näitä ohjeita ole keksinyt, että testiin piti mennä! Ihan hullua tämä on minunkin mielestä!

Ei sinne testeihin ole mikään pakko mennä, sanoo ne ohjeet mitä tahansa. Jos hallitus antaa sinulle ohjeen istua nyrkki p*rseessä, teetkö niin?

Minä en.

Totta kai ne ohjeistaa testeihin, se on keino jatkaa tätä sirkusta aina vaan pidemmälle.

Vierailija
18/20 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ketjuun on tullut koronan kieltäjä salaliittoteoreetikko.

Vierailija
19/20 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon nuorison kokoontumisia. Näin myös Vilppaan voiton jälkeen videokuvaa Salohallin ulkopuolelta. Jengiä paikalla todella paljon. ILman maskeja ja ilman turvavälejä.

Vierailija
20/20 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon nuorison kokoontumisia. Näin myös Vilppaan voiton jälkeen videokuvaa Salohallin ulkopuolelta. Jengiä paikalla todella paljon. ILman maskeja ja ilman turvavälejä.

Vilppaan voiton jälkeen Salohallilla ihmisillä kyllä enimmäkseen oli maskit. Kokoontuminen oli ulkona ja laajalla alueella.

Salon tartunnat ovat sisätiloissa tapahtuneista nuorten juhlista. Kuten viime perjantain 200 nuoren juhlista sisätiloissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi